اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان در زمینه فعالیت‏های قرآنی جزو برترین‎ها است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: استان زنجان در زمینه فعالیت‏های قرآنی جزو برترین‏ استان‎ها به شمار می‏رود.

زنجان در زمینه فعالیت‏های قرآنی جزو برترین‎ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: استان زنجان به دلیل معرفت به قرآن، وسعت فعالیت‏های قرآنی، داشتن چهره‏های قرآنی ملی و بین‏المللی، برگزاری محافل و جلسات قرآنی و داشتن یک ساختار کلی برای این فعالیت‏ها در سطح کشور مطرح است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‎های قرآنی توسط تشکل‎های مردم‌نهاد در استان زنجان نیز انجام می‏شود، خاطرنشان کرد: جلسات قرآنی خانگی نیز در استان برگزار می‏شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه‎های متولی و مردم بدون درخواست اعتبارات در زمینه فعالیت‏های قرآنی فعالانه گام برمی‏دارند، تصریح کرد: زیرساخت‎ها و ظرفیت‏های بسیار خوبی نیز در این زمینه در استان ایجاد شده است.

*ساماندهی وضعیت موجود زنجان در زمینه فعالیت‏های قرآنی

وی با اشاره به اینکه قبل از اینکه در زمینه توسعه فعالیت‏های قرآنی اقدامی صورت گیرد باید وضعیت موجود ساماندهی شود، اضافه کرد: باید از ظرفیت‏های لازم در این زمینه استفاده شود.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه از بخش محدودی از ظرفیت‏های استان زنجان در زمینه فعالیت‏های قرآنی استفاده می‏شود، ادامه داد: بررسی وضعیت موجود استان در زمینه قرآن باید مورد توجه مسئولان متولی باشد.

*توسعه فعالیت‎های قرآنی در استان زنجان

وی با تاکید بر اینکه توسعه فعالیت‏های قرآنی در استان زنجان مورد توجه است، یادآور شد: باید سهمیه فعالیت‏ها و مسئولیت‎های دستگاه‏های مختلف در این زمینه مشخص شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه هدف‎گذاری‎های مشخصی در زمینه فعالیت‏های قرآنی در استان زنجان صورت گیرد، خاطرنشان شد: ایجاد فرهنگسرای قرآن و عترت و راه‏اندازی نمایشگاه دائمی قرآن در استان گامی در راستای توسعه و ساماندهی فعالیت‏های قرآنی به شمار می‏رود.

*هموار شدن مسیر برای فعالیت قرآنی

وی با اشاره به اینکه باید مسیرها در زمینه فعالیت‏های قرآنی در استان زنجان هموار شود، تصریح کرد: انجام فعالیت‏های قرانی توفیق الهی در تبلیغ و ترویج قرآن است.

رئوفی‏نژاد اظهار داشت: باید در زمینه فعالیت‏های قرانی نیز تشویق‎هایی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول