اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانش‌آموزان

جشن قرآنی دانش‌آموزان سعدآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن قرآنی دانش‌آموزان سعدآباد در آیینی با‌شکوه با حضور مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد.

جشن قرآنی دانش‌آموزان سعدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، رئیس آموزش و پرورش سعدآباد ظهر امروز در مراسم جشن قرآنی دانش‌آموزان سعدآباد اظهار داشت: این مراسم و جشن قرآنی به‌ مناسبت ارج‌گذاری و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم قرآن برگزار شده است.

جعفر امیری‌زاده افزود: توجه به تعالیم اسلامی و قرآنی در مدارس امری ارزشمند است و همه باید همکاری و همراهی کنند تا شاهد مدارس اسلامی باشیم.

وی اضافه کرد: طرح ارزشمند تحول بنیادین در واقع به منظور تقویت معنویت در مدارس اجرایی شده است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد یادآور شد: افزایش سطح محتوای برنامه‌های مذهبی و دینی سبب جذب جوانان به برنامه‌ها می‌شود و تاثیر زیادی در تقویت اخلاق اسلامی دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد نیز با اشاره به سیره ائمه اطهار (ع) و پیامبر اکرم (ص) که تاکید بر تلاوت قرآن داشتند، گفت: خواندن قرآن اگر همراه با فراگیری معانی و ترجمه آیات قران باشد، جامع‌ترین روش انس با قرآن است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی افزود: هدف اصلی فهمیدن معانی آیات توسط دانش‌آموزان و در نهایت عمل کردن به آنها در طول زندگی است؛ دانش‌آموزانی که در مدرسه درس می‌خوانند باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و همواره مروج قرآن بوده و الگوی مناسبی برای دیگر دانش‌آموزان باشند.

وی اذعان داشت: امروز دشمنان با تمام امکانات و توان و با صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای زیر سؤال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی صحیح در برابر آنها ایستادگی کنیم.

جمالی اذعان داشت: امروز شاهد ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس هستیم و راه‌اندازی مدارس قرآنی گامی در این عرصه بوده که با اهتمام مسئولان آموزش و پرورش اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام محمد نوروزی‌فرد امام جماعت مساجد شهر سعدآباد نیز در باب اهمیت قرآن و لزوم توجه به قرآن در تمام مسیر زندگی مطالبی را بیان داشت.

در پایان مراسم به رسم یادبود به تمامی دانش‌آموزان پایه سوم کتاب جزء 30 قرآن کریم اهداء شد.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول