اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

توسل به قرآن و اهل بیت (ع) تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: توسل به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود.

توسل به قرآن و اهل بیت (ع) تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی در عصر شعر والا پیامبر (ص)، اظهار کرد: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن کریم است چراکه توسل به این دو موجب رستگاری انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه عرصه‌های مختلف جامعه مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است، افزود: باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان با اسلحه قرآن آمادگی داشت.

*باید جوانان را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت دشمن در عرصه‌های مختلف برای تهاجم فرهنگی تصریح کرد: باید نوجوانان و جوانان را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل رسوخ دشمن از طرق مختلف از جمله ماهواره و ارتباطات فزاینده جوانان در معرض تهدید قرار دارند، افزود: ضروری است برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با انجام اقدامات لازم فرهنگی، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

*توسل به ریسمان الهی موجب مقابله با تهاجم دشمنان می‌شود

سهندی توسل به ریسمان الهی را از راه‌های مقابله با تهاجم دشمنان عنوان کرد و گفت: باید جوانان را در پناه قرآن و عترت پیامبر گرامی اسلام قرار داد.

وی با بیان اینکه زمانی که پیامبر گرامی اسلام مبعوث شد جامعه عرب در جاهلیت به سر می‌برد، افزود: پیامبر گرامی اسلامی برای نجات جامعه بشری دین اسلام را به ارمغان آورد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به پیچیدگی‌های جامعه عرب قبل از بعثت پیامبر گرامی اسلام خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام با اسلحه قرآن به این پیچیدگی‌ها غلبه یافت.

وی بر ضرورت تبیین اهداف دین اسلام در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با توسل به دین اسلام با تهدیدات دشمنان مقابله کرد.

انتهای پیام/73003/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول