اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مؤسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

تشویق مردم به استفاده از رسانه‌های دیجیتال قرآنی

خبرگزاری فارس: مسئول مؤسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با برگزاری جشنواره‌های منظومه آیات به دنبال فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به استفاده از رسانه‌های دیجیتال قرآنی هستیم.

تشویق مردم به استفاده از رسانه‌های دیجیتال قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات، حجت‌الاسلام علی‌اکبر شفیعی افزود: مجموعه جشنواره‌های منظومه آیات با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی در کشور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های منظومه آیات با 22 عنوان در استان‌های مختلف کشور از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و هر استانی متولی برگزاری یک موضوع است.

مسئول مؤسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: عناوین آموزش‌های نوین موضوعات قرآنی و نرم‌افزارها و بازی‌های رایانه‌ای با موضوع قرآن در دستور کار این اداره کل در استان قم قرار گرفته است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب مؤسسات قرآنی به تولید و ارائه دستاوردهای خود در این زمینه و تشویق عموم مردم برای استفاده بیشتر از این محصولات ذکر کرد.

شفیعی یادآور شد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی و عرضه تولیدات در زمینه‌های رسانه‌های دیجیتال با رویکرد قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزیدگان در این دوره از جشنواره به اختتامیه جشنواره‌های منظومه آیات که با حضور مسئولان برجسته کشوری در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول