اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 100 برنامه قرآنی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 100 برنامه قرآنی در سعدآباد خبر داد.

برگزاری 100 برنامه قرآنی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه پنج‌شنبه در نشست فعالان قرآنی اظهار داشت: قرآن در واقع برترین کتاب تاریخ بشریت است و توجه به مفاهیم والای قرآن باید در تمام امور زندگی مورد عنایت مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم ماندگارترین و موثرترین کتاب آسمانی است افزود: باید زندگی خود را قرآنی و اسلامی کنیم و این کتاب در واقع حاوی جامع‌ترین برنامه برای زندگی و حیات بشریت در دنیا و آخرت است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطرنشان کرد: قرآن کتابى بلند مرتبه و داراى اثرى عمیق است و بر همه کتاب‌هاى قبل از خودش برترى داشته و بدون تردید تمسک به آن رستگاری انسان‌ها در زندگی را تضمین می‌کند.

جمالی تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی در این منطقه در اولویت قرار دارد و امسال شاهد برنامه‌ریزی ارزشمندی توسط مسئولان سعدآباد در این مسیر هستیم.

وی یادآور شد: فعالان قرآنی در این منطقه با همه وجود و با جان و دل برای ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت می‌کنند و امیدوار هستیم به اهداف خود در نشر ارزش‌ها برسیم.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: اخلاق قرآنی شاخصه اصلی فعالان قرآنی است و مراکز قرآنی نیز در راستای متخلق کردن گروه هدف خود به این خصیصه تلاش کنند.

این مسئول از برگزاری 100 برنامه قرآنی در سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: این تعداد برنامه در شهرها و روستاهای سعدآباد با حضور اساتید برجسته برگزار شده است.

جمالی در پایان اذعان داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان به سمت این فعالیت‌ها جذب شوند و باید محتوای برنامه‌ها را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول