اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

انس با قرآن بین کارمندان زنجانی عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انس با قرآن بین کارمندان استان زنجان عملیاتی شود.

انس با قرآن بین کارمندان زنجانی عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‏الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: برای انس با قرآن در ادارات کل استان زنجان ساز و کاری اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه جلسات هفتگی آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی در ادارات استان زنجان برگزار شود، خاطرنشان کرد: نباید جلسات انس با قرآن فقط به ماه مبارک رمضان محدود شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ادارات و دستگاه‏هایی که از جمعیت بالای کارمندی برخوردار هستند نسبت به انجام فعالیت‏های قرآنی اقدام کنند، تصریح کرد: در این زمینه تدابیر لازم در استان اندیشیده شود.

*اقدامات صورت گرفته در زمینه قرآن کافی نیست

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در زمینه قرآن در استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: این اقدامات کافی نیست.

آیت‏الله خاتمی با بیان اینکه اگر به شرایط کنونی فعالیت‏های قرآنی در استان زنجان راضی شویم فقط درجا زده‏ایم، ادامه داد: باید گام‏های بلندتری در این زمینه برداریم.

*برگزاری جلسات تفسیر قرآن در زنجان

وی با تاکید بر اینکه در انجام فعالیت‏های قرآنی باید همه جوانب را در نظر گرفت، یادآور شد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن نیز جزو برنامه‏های مورد نظر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان نیز باید در برنامه‏های خود فعال‎تر اقدام کند.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول