اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان:

مسئولان در تحقق طرح پزشک خانواده در بهارستان تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهارستان بر اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان تأکید کرد و گفت: مسئولان در اجرای این مهم در بهارستان تلاش دو چندانی را داشته باشند.

مسئولان در تحقق طرح پزشک خانواده در بهارستان تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، یونس نوبخت ظهر امروز در جلسه بررسی طرح پزشک خانواده در این شهرستان اظهار داشت: تأمین عدالت در سلامت جامعه با اجرای طرح پزشک خانواده اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: تحقق طرح پزشک خانواده در این شهرستان همچنین می‌تواند گامی مهم در جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به صورت یکسان در بین اقشار مختلف جامعه باشد.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه از وظایف هر حکومتی تأمین سلامت و امنیت جامعه است افزود: اجرای درست و دقیق این طرح نیازمند عزم ملی و نگاه ویژه مسئولان به اجرای این طرح است.

نوبخت تأکید کرد: طرح پزشک خانواده از مهم‌ترین و بهترین راهکارها برای برقراری عدالت در تأمین سلامت جامعه است.

وی تصریح کرد: البته ارائه آموزش‌ها به شهروندان و بیان مزایای اجرای این طرح می‌تواند ما را در بهتر اجرا کردن طرح پزشک خانواده یاری دهد.

فرماندار بهارستان گفت: با اجرای این طرح گامی اساسی به سمت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و کاهش هزینه‌های درمانی برداشته می‌شود.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول