اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

کمیته فرهنگی همایش نقش نماز در دفاع مقدس فعال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته فرهنگی همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس در استان فعال شد.

کمیته فرهنگی همایش نقش نماز در دفاع مقدس فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی ظهر امروز در کمیته فرهنگی همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ارائه تصویری روشن، هنرمندانه و فرهنگی از ابعاد یک همایش موفق در حیطه نماز از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کمیته است.

وی افزود: فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت مخاطبان هوشیار و علاقه‌مند و بهره‌گیری از توان بالقوه آ‌ن‌ها با همکاری مشترک دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و هنری و نیز تقویت جلوه‌های هنری و فرهنگی این همایش از دیگر اهداف تشکیل این کمیته است.

گنجی بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی استان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش تاکید و تصریح کرد: در همین راستا مسئولان فرهنگی و هنری استان باید برنامه‌های مطابق با نیاز افکار عمومی به ویژه نسل جوان را تبیین کنند.

مسئول کمیته فرهنگی همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: بر همین اساس اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با حساسیت و ظرافت هنری و با توجه به مخاطب‌سنجی بیشتری باید انجام شود.

گنجی، ساما‎ندهی و انسجام برنامه‎های فرهنگی و هنری تدوین شده و حذف برنامه‎های موازی دستگاه‎ها را از مهم‌ترین کار ویژه‌های این کمیته برشمرد و افزود: ایجاد وحدت و هماهنگی در اجرا و بهره‌گیری از جلوه‌ها و شیوه‌های جذاب فرهنگی و هنری در افزایش بار علمی و فرهنگی از دیگر کار ویژه‌های این کمیته است.

وی ادامه داد: انجام برنامه‌ها به صورت متمرکز از اولویت‌های کاری این کمیته است.

گنجی، ابتکاری بودن برنامه‌های فرهنگی و هنری این همایش را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و گفت: همکاری و وحدت در اجرای برنامه‌ها و تسلط و آگاهی کامل به موضوعات همایش می‌تواند ما را در اجرای برنامه‌های نو و ابتکاری کمک شایانی کند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، برپایی نمایشگاه‌های دینی و قرآنی را از مهم‌‎ترین برنامه‌های جنبی این همایش برشمرد و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری مرتبط با نماز در جنب اماکن، برگزاری نمازهای جمعه در استان و اجرای مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش است.

گنجی خاطرنشان کرد: همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس استان برای نخستین بار در سطح کشور و در بخش‌های داستان، شعر، خاطره، عکس، فیلم، وبلاگ‌نویسی و مقاله به شکل ملی در استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول