اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی شوشتر خبر داد

تحقق 120 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی میراث فرهنگی شوشتر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر از تحقق 120 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی در شوشتر خبر داد.

تحقق 120 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی میراث فرهنگی شوشتر

سیدحسین موسوی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 121 درصدی از تعهدات اشتغال‌زایی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر در سال‌جاری محقق شده است و در حال افزایش سطح تحقق تعهدات هستیم.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش صنایع دستی در روستاها و شهر شوشتر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی است که برای افزایش اجرای تعهدات اشتغال‌زایی در شوشتر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به میزان تعهدات سال‌جاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر برای ایجاد اشتغال گفت: در سال‌جاری ایجاد 297 فرصت شغلی از سوی این اداره تعهد شده بود.

موسوی نسب خاطر نشان کرد: در 9 ماه نخست سال‌جاری میزان 311 فرصت شغلی ایجاد شده است و تا کنون نیز این میزان با 320 نفر افزایش یافته است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای رسیدن این میزان به 160 درصد تحقق تعهدات در حال اجراست.

*امامزاده عبدالله شوشتر در حال مرمت است

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر اظهار داشت: بقعه امامزاده عبدالله شوشتر در شرایط کنونی با اعتبارات اداره اوقاف و طرح‌های تهیه شده میراث فرهنگی در حال مرمت است.

وی خاطر نشان کرد: نظارت کامل بر نحوه مرمت این بقعه و بنای تاریخی اعمال می‌شود و در این باره تلاش فراوانی انجام خواهد شد تا این مرمت به صورت کاملا اصولی انجام شود.

موسوی‌نسب افزود: باید از همه توان خود در میراث فرهنگی برای حفظ آثار تاریخی و میراثی در سطح شهرستان استفاده کنیم و در این باره از دیگر ادارات نیز کمک می‌خواهیم.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول