اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتستان مطرح کرد

راهکارهای فرهنگی و دینی برای مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن که عقاید جوانان را نشانه رفته ضروری است راه‌کارهای فرهنگی مناسب برای نشر دستورات دین در بین جوانان برای مقابله با جنگ نرم در نظر گرفته شود.

راهکارهای فرهنگی و دینی برای مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در نشست با سربازان وظیفه دشتستان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری موفق و فعال داشته و روز به روز بر افتخارات بسیج افزوده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتستان ضمن بیان احکامی که سربازان در طول شبانه‌روز بیشتر با آنها سر و کار دارند، افزود: احکام و دستورات اسلام به عنوان کامل‌ترین دین در زمینه‌های مختلف زندگی بشریت بهترین و انسان‌سازترین دستورات است که در صورت اجرای آنان بشر در زندگی دچار هیچ مشکلی نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که بیشتر عقاید جوانان را نشانه رفته لازم و ضروری است راه‌کارهای فرهنگی مناسب برای نشر بیشتر دستورات دین در بین جوانان برای مقابله با این جنگ نرم در نظر گرفته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتستان با استناد به فرمایشات حضرت علی(ع) در غررالحکم گفت: گوشمان را به خوب گوش دادن عادت بدهیم، یعنی اینکه حرف‌های خوب و پرفایده گوش بدهیم و خوب هم به حرف‌های دیگران گوش فرا بدهیم.

هاشمی با بیان اینکه حرفی را باید گوش داد که هم به درد خودمان بخورد و هم به درد دیگران، یادآور شد: سخنان مفید را باید برای عمل کردن گوش بدهیم نه اینکه به آنها گوش بدهیم تنها برای اینکه بتوانیم جای دیگر آنها را بیان کنیم.

در ادامه نیروهای وظیفه سئوالات دینی و اعتقادی خود را مطرح کردند و حجت‌الاسلام هاشمی به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول