اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای دانش افزایی معلمان دینی و پرورشی

کارگاه آموزشی راهکارهای گسترش اخلاق دینی در ایرانشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر گفت: به منظور دانش افزایی معلمان دینی و پرورشی، کارگاه آموزشی راهکارهای گسترش اخلاق دینی در ایرانشهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی راهکارهای گسترش اخلاق دینی در ایرانشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام مهرداد محرری با بیان گزارشی از روند برگزاری کارگاه آموزشی راهکارهای گسترش اخلاق دینی اظهار داشت: در شهرستان ایرانشهر توسط این نهاد سه کارگاه آموزشی معلمان دینی و پرورشی با موضوعات مختلف برگزار شده است.

وی افزود: اولین کارگاه با موضوع آشنایی با فرق و مذاهب توسط حجت‌الاسلام مهدی فرمانیان رئیس دانشکده فرق دانشگاه فرق و مذاهب اسلامی و دومین کارگاه با موضوع توحید و توسل از دیدگاه مذاهب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام حسین رجبی از محققان و پژوهشگران فرق و مذاهب و سومین کارگاه با موضوع شیوه‌های تعامل و همزیستی مذاهب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام حسن منتظری مسئول مؤسسه فرق و مذاهب اسلامی قم برگزار شده است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: این کارگاه‌ها در راستای دانش افزایی معلمان دینی و پرورشی در سطح شهرستان ایرانشهر برگزار می‌‌شود.

محرری در انتها ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و معلمان دینی و پرورشی از حضور حجت‌الاسلام محمدحسن کاوری از اساتید حوزه و دانشگاه برای حضور در این دوره تقدیر کردند.

حجت‌الاسلام محمدحسین کاوری از اساتید حوزه و دانشگاه در ادامه این کارگاه به مباحثی در زمینه راهکارهای گسترش اخلاق دینی با موضوعات؛ تعاریف و مفاهیم تعلیم و تربیت، بیدار سازی فطرت و عقل، ایجاد رغبت و شوق به طاعت خدا و عبادت او، ایجاد محاسن و مکارم اخلاق، روش زمینه‌سازی، روش تغییر موقعیت، روش اسوه‌سازی، روش‌های پرورش مذهبی، شیوه‌های آموزش اخلاقی و دینی، تقویت بنیه اعتقادی در کودکان، خصوصیات اخلاقی معلم، عوامل بازدارنده تربیتی و وظایف والدین در تربیت دینی فرزندان پرداخت.

این کارگاه آموزشی مورد استقبال فراوان معلمان دینی شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.

در پایان کارگاه آموزشی به همه شرکت کنندگان بسته فرهنگی شامل دو عدد کتاب به‌همراه خودکار و دفترچه و کیف دکمه‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول