اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

صبا الگوی اخلاق در ورزش کشور باشد

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر لزوم الگو بودن صبای قم در ورزش کشور تاکید کرد و گفت: صبا باید پرچمدار اخلاق در ورزش باشد.

صبا الگوی اخلاق در ورزش کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار با بازیکنان و هیئت‌مدیره تیم فوتبال صبای قم با اشاره به ظرفیت‌های ورزش قم و لزوم حمایت از ورزش در استان اظهار کرد: روند فعالیت‌های تیم صبای قم تاکنون مطلوب بوده و باید شاهد رشد بیش از پیش باشگاه صبا در آینده باشیم و از ظرفیت‌های این تیم در سطوح و سنین مختلف استفاده شود.

وی با اشاره به نتایج تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر از زحمات و تلاش‌های کادر فنی و هیئت‌مدیره این تیم تقدیر کرد و افزود: تاکنون تیم صبای قم نتایج خوبی کسب کرده اما در آینده لزوم کسب جایگاه‌های بالاتر در لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین موفقیت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بیشتر احساس می‌شود.

استاندار قم لزوم حمایت و تقویت روحی و روانی تیم صبای قم را یادآور شد و گفت: خوشبختانه کادر مدیریت باشگاه صبای قم با حضور پیشکسوتان ورزش و همچنین مدیران عالی استان اقدامات قابل تقدیری انجام داده‌اند.

پیریایی با تاکید بر اینکه باشگاه صبای قم نیازمند حمایت تمام مدیران استان است اظهار داشت: صبای قم افتخاری برای ورزش استان است و باید این تیم الگوی ورزش کشور و پرچمدار اخلاق باشد.

در پایان این دیدار استاندار قم ضمن تقدیر از تلاش‌های بازیکنان تیم فوتبال صبای قم، هدایایی به آنها اهدا کرد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول