اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

60 درصد راه‌های روستایی تنیان صومعه‌سرا آسفالته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: از مجموع 27 کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی روستای محروم تنیان صومعه‌سرا بالغ بر 60 درصد آن آسفالت شده است.

60 درصد راه‌های روستایی تنیان صومعه‌سرا آسفالته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جریان دیدار مردم و مسئولان در مسجد جامع منطقه تنیان این شهرستان، اظهار کرد: تشکیل برنامه‌های دیدار مردم با مسئولان در واقع آشنایی بیشتر با مشکلات هر منطقه و تلاش برای برطرف کردن آن است.

*توسعه روستایی در گرو اتحاد مردم و مسئولان است

وی خدمتگزاری به مردم و ایجاد پیشرفت، توسعه و سازندگی مضاعف برای نظام را از وظایف مهم و اساسی مسئولان و مدیران خواند و افزود: نظام انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا تشکیل شده و وظیفه تدوام و شکوفایی آن به‌عهده مسئولان در سایه اتحاد با مردم است.

فرماندار صومعه‌سرا تصریح کرد: دستیابی به مدینه فاضله در مباحث مختلف خدماتی و آبادانی در گرو همکاری و اتحاد مردم با مسئولان است.

وی با اشاره به دغدغه‌های روستاییان منطقه تنیان صومعه‌سرا در حوزه‌های مختلف عمرانی و انشعابات، اذعان کرد: مشکل همواره در حوزه‌های شهری و روستایی وجود داشته اما بسیاری از آنها در سایه توجهات خداوند و نظام جمهوری اسلامی برطرف شده است.

*اختصاص 40 درصد از اعتبارات عمرانی صومعه‌سرا به توسعه روستایی

حسینعلی‌زاده با بیان اینکه بالغ بر 40 درصد از اعتبارات استانی و شهرستانی همواره صرف توسعه روستایی می‌شود، ادامه داد: سال گذشته بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فضای روستایی صومعه‌سرا هزینه شد.

وی، تنیان را یکی از مناطق مهم صومعه‌سرا در حوزه گردشگری دانست و یادآور شد: تنیان به دلیل مسافت کم با حوزه شهری از مناطق طبیعی و دست نخورده گردشگری در صومعه‌سرا است.

فرماندار صومعه‌سرا گفت: اهالی تنیان صبور باشند که باقیمانده مشکلات آنها با پشتکار مدیران شهرستانی و جذب اعتبار جدید به‌زودی برطرف می‌شود.

*انتقال آب شرب سالم در منطقه تنیان صومعه سرا

وی با اشاره به آمارهای خدماتی چهار ساله اخیر در صومعه‌سرا به ویژه در منطقه تنیان، بیان کرد: در این مدت بالغ بر 27 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 503 میلیون تومان در منطقه تنیان صومعه‌سرا اجرا شده است.

حسینعلی‌زاده آسفالت راه‌های روستایی، ساخت و نوسازی مدارس، گاز رسانی و انشعابات را از جمله این خدمات و پروژه‌ها برشمرد.

وی از احداث یک باب کتابخانه و پروژه انتقال آب شرب سالم به منطقه تنیان صومعه‌سرا خبر داد و اذعان کرد: درصدی از بحث انتقال آب آشامیدنی تنیان به‌زودی با حفر چاه برطرف می‌شود.

*آسفالت 60 درصد از راه‌های روستایی تنیان صومعه‌سرا

این مسئول به آسفالت راه‌های روستایی منطقه تنیان صومعه‌سرا اشاره کرد و متذکر شد: از مجموع 27 کیلومتر راه‌‌های اصلی و فرعی منطقه تنیان بالغ بر 60 درصد آن آسفالت شده است.

وی کمبود معدن در صومعه‌سرا را از دلایل کندی اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرستان ذکر کرد و افزود: کمبود معدن موجب نبود شن و ماسه برای اجرای پروژه‌های عمرانی و در نتیجه نارضایتی مردم در برخی مناطق روستایی صومعه‌سرا شده است.

*تجهیز 75 درصد از اراضی کشاورزی صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا به فعالیت‌های بخش کشاورزی در صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: اکنون بالغ بر 75 درصد از اراضی کشاورزی صومعه‌سرا برای انتقال بهتر آب تجهیز شده است.

انتهای پیام/84003/ع30/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول