اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه نهبندان خبر داد

وجود 33 روستای فاقد راه آسفالته در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری نهبندان از آسفالت نبودن راه‌های 33 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان خبر داد.

وجود 33 روستای فاقد راه آسفالته در نهبندان

حمید سهرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: این شهرستان در حال حاضر دارای 31 هزار و 144 نفر جمعیت در قالب 120 روستای بالای 20 خانوار است.

وی با بیان اینکه 88 درصد جمعیت روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان یعنی 27 هزار و 419 نفر از راه آسفالت برخوردارند، تصریح کرد: این تعداد خانوار بهره‌مند در قالب 87 روستا هستند.

رئیس اداره راه و ترابری نهبندان، طول راه‌های آسفالت شده روستایی شهرستان را 734 کیلومتر عنوان کرد و افزود: طول راه‌های روستایی شوسه و خاکی نهبندان یک هزار و 156 کیلومتر است.

سهرابی از در دست اجرا بودن تعداد 20 پروژه راه روستایی در حال حاضر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه برای 20 روستا به طول 107 کیلومتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این 20 پروژه راه روستایی مبلغ 7 میلیارد و 239 میلیون تومان اعتبار تصویب شده است، ادامه داد: از این مبلغ 800 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و مبلغ 6 میلیارد و 439 میلیون تومان از منابع ملی مصوب شده است.

رئیس اداره راه و ترابری نهبندان از آسفالت نبودن راه‌های 33 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این تعداد روستا دارای 93 کیلومتر راه هستند که هنوز عملیات آسفالت شدن آنها انجام نشده و در صورت آسفالت شدن این میزان راه روستایی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از راه آسفالته برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول