اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی بیرجند خبر داد

برخورداری 95 درصد جمیعت روستایی بیرجند از راه آسفالته

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی بیرجند گفت: در حال حاضر 95.5 درصد جمعیت روستایی بالای 20 خانوار شهرستان بیرجند از نعمت راه آسفالته برخوردار هستند.

برخورداری 95 درصد جمیعت روستایی بیرجند از راه آسفالته

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی دستجردی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: دو گروه راهداری در قالب 12 دستگاه ماشین‌آلات و 30 نیرو به مدت سه ماه در راهدارخانه‌ها و گردنه‌های برفگیر بیرجند برای امدادرسانی و بازگشایی محورهای این شهرستان مستقر شدند.

وی یادآور شد: از 65 هزار و 342 نفر جمیعت بالای 20 خانوار شهرستان 62 هزار و 331 نفر در روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بیرجند تصریح کرد: 128 کیلومتر مسیرهای روستایی شامل 17 روستا عملیات آسفالت آن از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر 44 درصد پیشرفت دارد.

دستجردی ادامه داد: برای این میزان راه اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده که یک میلیارد تومان آن مطالبات پیمانکار است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان بیرجند افزود: روکش آسفالت محورهای اصلی، احداث تقاطع غیر هم‌سطح مهرشهر حاجی‌آباد و ورودی فرودگاه و احداث باند دوم بزرگراه بیرجند – سربیشه و بیرجند – قاینات از اهم این پروژه‌ها است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بیرجند، مجموعه فعالیت‌های راهداری انجام شده از ابتدای امسال را لکه‌گیری سطح آسفالت محورها، اصلاح شیب شیروانی، نصب 4 هزار و 772 علائم و شن‌ریزی راه‌های شوسه دانست.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول