اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان:

همه روستاهای بالای 100 خانوار زنجان راه آسفالته دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان گفت: روستاهای بالای 100 خانوار در زنجان راه آسفالت دارند.

همه روستاهای بالای 100 خانوار زنجان راه آسفالته دارند

اسماعیل بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  تاکنون اقدامات مطلوبی در روستاهای استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات روستاهای استان در بسیاری از شاخص‌ها افزایش یافته است، اضافه کرد: ساخت دهیاری در روستا و انجام عملیات راه‌سازی در روستا از جمله اقداماتی است که در روستاهای استان انجام شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در زمینه مناسب‌سازی راه‌های روستایی اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر همه روستاهای بالای 100 خانوار راه آسفالته دارند.

وی با اشاره به زیرسازی انجام شده در روستاهای استان افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده که راه روستاهای بالای 50 خانوار نیز آسفالت شود.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات موجود در روستاهای استان افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات روستاهای استان مشکل آب شرب است.

وی تصریح کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی به منظور آبیاری پایدار از طریق شبکه سدها انجام شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان در ادامه با اشاره به تشکیل دهیاری‌ها در روستاهای استان افزود: این امر نیز در راستای انجام فعالیت و همچنین مناسب‌سازی بیشتر و حل مشکلات روستاها صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 504 دهیاری در استان زنجان وجود دارد، افزود: بسیاری از این دهیاری‌ها پس از آغاز به فعالیت دولت نهم و دهم ساخته شده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول