اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

28 درصد راه‌های روستایی سقز آسفالته هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در جلسه شورای اداری شهرستان سقز گفت: 27 درصد از 932 کیلومتر راه‌های روستایی شهرستان سقز آسفالته هستند.

28 درصد راه‌های روستایی سقز آسفالته هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، محمدصادق وجدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سقز اظهار داشت: 932 کیلومتر راه روستایی در شهرستان سقز وجود دارد که 378 کیلومتر آن راه خاکی، 293 کیلومتر راه شوسه و 261 کیلومتر معادل 28 درصد آن آسفالته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با میانگین کشوری بسیار پایین است.

وی افزود: برای آسفالت 200 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان قراردادهایی منعقد شده که تا به حال 30 کیلومتر آن انجام شده است.

وجدی با انتقاد از ضعف در اجرای پروژه کنارگذر شهرستان سقز به دلیل اشتباه در انتخاب پیمانکار مناسب، از انتخاب پیمانکار جدید و آغاز به کار مجدد این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی به پروژه‌های بیمارستان سقز و مسکن مهر این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در حال اجراست و تا پایان امسال هم یک‌هزار و 26 واحد مسکن مهر در فازهای مختلف مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

امام جمعه سقز هم در این جلسه گفت: مسئولان با تأسی از بزرگان در زمینه خدمت‌رسانی به مردم عمل نمایند. 

ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده افزود: مسئولان باید علاوه بر احساس مسئولیت در ماموریت‌های ذاتی، از وعده‌های غیرعملی به مردم خودداری نمایند چراکه این مسئله موجب سلب اعتماد آنان از نظام اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول