اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در دلگان:

شهدا مایه عزت و افتخار نظام هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در شهرستان دلگان گفت: شهدا مایه عزت و افتخار نظام هستند و همه ما مردانگی، عزت و سربلندی را باید از آنان بیاموزیم.

شهدا مایه عزت و افتخار نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عظیم بامری در مراسم اولین سالگرد شهادت استوار دوم شهید «وحید زروندی» که 24 دی‌ماه سال‌جاری که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا و تمامی پرسنل انتظامی شهرستان دلگان برگزار شد اظهار داشت: شهادت سعادتی عظیم برای شاگردان مکتب توحید است و شهدا مایه عزت و افتخار نظام بوده و راه و هدف شهدا را باید ادامه دهیم.

وی شهدا را انسان‌هایی نمونه و خدایی دانست و افزود: همه ما مردانگی، عزت و سربلندی را باید از شهدا بیاموزیم زیرا شهدا نمونه بارزی از انسان‌های آگاه و با بصیرت هستند.

امام جمعه دلگان در ادامه در زمینه فرهنگ شهادت و ایثار بیان داشت: شهدا مایه عزت و افتخار نظام هستند چراکه آنها همه هستی خود را برای بقای نظام اسلامی و امنیت ما هدیه کردند.

استوار دوم شهید وحید زروندی از پرسنل یگان امداد شهرستان دلگان در تاریخ 24 دی‌ماه سال گذشته همزمان با سالروز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در درگیری با اشرار مسلح در این شهرستان در سن 23 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در همان روز توسط همسر و تعدادی از همکارانش به شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی منتقل و در آن شهرستان بر دستان پدر و مادر و سایر امت شهیدپرور تشییع و در گلزار شهدا آن شهرستان آرام گرفت.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول