اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلمانشهر:

شهدا بهترین مدرسان بصیرت هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلمانشهر گفت: شهیدان با بصیرت خود بهترین درس استقامت و وفاداری را در ذهن تداعی می‌کنند.

شهدا بهترین مدرسان بصیرت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد نقیب‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران سلمانشهر افزود: شهدا آیینه تمام‌نمای ایثار و شجاعت هستند و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها وظیفه‌ای همگانی است.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان با بصیرت خود بهترین درس استقامت و وفاداری آموخته از سیدالشهدا (ع) را در ذهن ما تداعی می‌کنند.

امام جمعه سلمانشهر در این دیدار صبر و استقامت پدر و مادر شهیدان را بی‌نظیر دانست و از آن‌ها طلب دعای خیر کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا توفیق می‌خواهد و خدمت به خانواده شهدا برای هر فردی به‌ویژه مسئولان افتخار است.

فرماندار عباس‌آباد نیز در دیدار مسئولان این شهرستان با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: نخستین مزیت دیدار مسئولان با خانواده شهدا این است که این دیدار بر روی نفس و کار آنان تأثیر مستقیم دارد و معتقد هستم مشکلاتمان تا مدتی حل می‌شود.

تقی خادمی همچنین اظهار داشت: خانواده شهدا از افتخارات و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. تحمل و صبوری خانواده‌های شهدا قابل تحسین است و پدران و مادران شهدا اسوه‌ و الگوی حرکت سایر خانواده‌ها هستند.

وی دعای پدران و مادران شهدا را بهترین دعا در ادامه رسالت شهدا دانست و بر لزوم احترام، ارزش‌گذاری و تکریم خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران شهدا در جامعه تأکید کرد.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول