اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20

کوچه ‌پس کوچه‌های جنوب تهران سرشار از تصاویر شهدا می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: تصاویر و مشخصات شهدای کوچه‌هایی که چند شهید دارند نیز علاوه بر شهیدی که کوچه به نام او نامگذاری شده است، در فواصل مختلف کوچه مذکور نصب می‌شود.

کوچه ‌پس کوچه‌های جنوب تهران سرشار از تصاویر شهدا می‌شوند

حبیب‌الله غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: نصب تابلوهای هویت شهدای شهرری آغاز شده است و تا 22 بهمن‌ماه سال‌جاری تابلوهای تصویری تمام شهدای این منطقه بر دیوارهای ورودی و خروجی کوچه‌ها نصب می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای شهرداری منطقه 20 ادامه داد: با شناسایی یک هزار نام و مشخصات شهدای این منطقه، نصب تابلوهای تصویری شهدا بر سر در کوچه‌ها و معابر شهری با طرحی جدید در حالی آغاز شده است که نام، مشخصات و تصویر شهیدی که کوچه به نام او نامگذاری شده است بر روی تابلوی فلزی حک شده است.

وی در ادامه تعداد خانواده‌های شهید ساکن در منطقه 20 را دو هزار مورد برشمرد و خاطرنشان کرد: در طرح جدید، تصاویر و مشخصات شهدای کوچه‌هایی که چند شهید دارند نیز علاوه بر شهیدی که کوچه به نام او نامگذاری شده است، در فواصل مختلف کوچه مذکور نصب می‌شود.

غفوری، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: جمع آوری آمار، اطلاعات و تصاویر شهدای محله‌های 22 گانه این منطقه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: با زمانبندی انجام شده، 22 بهمن همزمان با جشن انقلاب اسلامی این طرح به پایان می‌رسد و تمام کوچه‌های این شهر مزین به قاب‌های مقدس تصاویر و مشخصات شهدا می‌شود. 

انتهای‌پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول