اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان خبر داد

برگزاری جشن میلاد شهدا در رفسنجان

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه رفسنجان گفت: جشن میلاد شهدا در رفسنجان برگزار می‌شود و این کار بدیعی است که‌ 22 بهمن ماه سال‌جاری به یاری خدا آن را انجام می‌دهیم.

برگزاری جشن میلاد شهدا در رفسنجان

حجت‌الاسلام ‌عباس رمضانی‌پور ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: با وجود ترویج فرقه‌های متعدد و عرفان‌های کاذب در میان برخی افراد نا‌آگاه، اما شاهد هستیم که گرایش به مسائل اصیل و ارزشی و اخلاقی بیشتر از آن گرایش‌های پوچ است.

وی افزود: اکنون زمان بصیرت است و بصیرت‌افزایی اصل و بنیاد امور است و توجه زیادی می‌طلبد، لذا مردم و به ویژه دانشگاهیان باید این رسالت را به خوبی انجام دهند.

رمضانی‌پور با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ شرکت در مسجد‌ها و نماز جماعت بیان کرد: اگر زمان اذان کسبه و خریداران از داد و ستد دست بردارند و در مسجد و نماز جماعت شرکت کنند، برکت کسب و روزی آن‌ها زیا‌دتر می‌شود.

وی عنوان کرد: پناه بردن به مسجد با تاکید والدین به فرزندانشان از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا مسجد بهترین پناهگاه است و انسان را به خدا نزدیک‌تر‌ و شر و بدی شیطان را از ما دور می‌کند.

رمضانی پور با اشاره به برپایی جشن میلاد شهدا در رفسنجان گفت: این کار بدیعی است که‌ 22 بهمن ماه سال جاری به یاری خدا آن را انجام می‌دهیم و حضور پررنگ و پر‌شور مردم در این کار ارزشمند فرهنگی می‌تواند کمک زیادی به عظمت آن ببخشد.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر مدیریت زمان و مکان در شرایط موجود جامعه این امر مهم را با همدلی و همراهی همه میسر دانست و ابراز داشت: شهرستان ما مشکل بنیادی ندارد و مشکلات موجود چنان نیستند که نتوانیم آن‌ها را رفع کنیم، لذا یاری یکدیگر در این راستا امری مهم است که باید به آن‌ توجه شود.

رمضانی‌پور با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)‌ تصریح کرد: پس از دو ماه عزاداری و تاثیر‌گذاری زیادی که در دل‌های مردم مومن و ولایی داشت، برنامه‌های باکیفیتی برای میلاد این دو بزرگوار باید تدارک ببینیم.

انتهای پیام/80016/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول