اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 5 سال

مسابقات کشتی جام شهدای ورزشکار در سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان گفت: به مناسبت برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان، مسابقات کشتی چندجانبه جام شهدای ورزشکار کشتی‌گیر سمنان پس از پنج سال وقفه برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی جام شهدای ورزشکار در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کشاورزیان صبح امروز در جلسه کمیته اجرای مسابقات ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان که با حضور تعدادی از مربیان کشتی و برخی از مسئولان هیئت کشتی شهرستان و استان سمنان برگزار شد،‌ اظهار داشت: مقرر شده است تا این جام هم‏زمان با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان و با حضور پنج تیم از شهرستان‏های استان و با دعوت دو تیم از استان‏های هم‏جوار برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تصمیم‌گیری در مورد آغاز به کار مجدد مسابقات کشتی «جام شهدای ورزشکار کشتی‌گیر استان سمنان» که در سال‌های گذشته با عنوان «جام کشتی شهید سیامک افرادی» برگزار می‏شد، عنوان کرد.

دبیر ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، هیئت کشتی استان و ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مسابقات ستاد یادواره شهدای ورزشکار به مسئولیت صادق هروی مسئول تربیت بدنی سپاه استان سمنان در استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول