اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل خواستار شد

درج نام همه شهدا در نامگذاری خیابان‌‌های آمل

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر به نام همه شهدا اختصاص یابد و در این بخش تنها به تعدادی از شهدا پرداخته نشود.

درج نام همه شهدا در نامگذاری خیابان‌‌های آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول با اشاره به گلایه خانواده شهدا در مورد نامگذاری خیابان‌ها، کوچه و معابر سطح شهر بیان داشت: خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر به نام همه شهدا اختصاص یابد و در این بخش تنها به تعدادی معدودی از شهدای شاخص پرداخته نشود زیرا در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی همه شهدا با نثار خون و جان خود امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اعلام اینکه در آستانه ورود به حماسه اسلامی ششم بهمن آمل هستیم، حماسه‌ای که باعث نابودی کمونیست‌ها شده و نام آمل را به عنوان شهری شاخص در وصیت‌نامه امام امت جاودانه کرد، ادامه داد: باید در بخش ماندگاری حماسه اسلامی ششم بهمن همه مسئولان و مردم همت داشته باشند.

به گفته امام جمعه آمل، وحدت مسئولان شهری در امور‌ فرهنگی، مذهبی و دینی بیشتر باشد تا برنامه‌ها با کیفیت و بازدهی خوبی به اجرا درآید.

* مردم آمل گوش به فرمان ولایت‌فقیه هستند

فرماندار آمل نیز در این نشست با تاکید اینکه ششم بهمن یکی از ماندگارترین حماسه‌های مردمی کشور توسط آملی‌ها در ابتدای ماه آینده جای دارد، گفت: در حماسه اسلامی مردم آمل دو هدف امور اجرایی و بحث ماندگاری برای نسل‌های آینده به عنوان حرکتی فاخر و انقلابی مطرح است.

یدالله اکبرزاده با اشاره به ثبت نام آمل در وصیت‌نامه امام راحل و تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با مردم این شهرستان در حفظ و ماندگاری آن یادآور شد: مردم این شهرستان در سال 60 ثابت کردند که ولایی بوده، همیشه گوش به فرمان ولایت‌فقیه هستند و این حرکت بزرگ را در منشور انقلاب به عنوان برگ زرینی به ثبت رساندند.

وی با تاکید اینکه وحدت بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی در این شهرستان رضایت‌بخش است، اذعان داشت: باید از این جلسات و نشست‌ها نتیجه مطلوبی برای استفاده آیندگان حاصل شود.

اکبرزاده با اعلام اینکه در نشست اخیر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد این حادثه تاریخی صحبت‌هایی داشتیم که خواستار تسریع در تشکیل بنیاد ششم بهمن شدیم.

فرماندار آمل با تاکید برگزاری برنامه‌های محوری در ایام ششم بهمن ماه امسال در راستای ماندگاری و حفظ این حماسه اسلامی از بهره‌برداری چهار پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد که افتتاح میدان ششم بهمن از پروژه‌های شاخص مازندران در این ایام نام برد.

اکبرزاده چاپ کتاب قصه ششم بهمن و رونمایی از موسیقی حماسی را دیگر برنامه‌های ایام بزرگداشت حماسه ششم بهمن ماه دانست و از سخنرانی آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم نکوداشت ششم بهمن خبر داد.

* برهم زدن وحدت از اهداف استکبار است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره چهل شهید ششم بهمن سال 60 آمل عنوان کرد: امنیت، آرامش و عزت امروز را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام محمد قنبری یادآور شد: باید برای حماسه بزرگ ششم بهمن آمل و تبلیغ گسترده اهداف و آرمان‌های مقدس آن به نسل جوان و مردم جامعه اسلامی همه دست به دست هم دهیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام ولادت رسول مهر و خوبی حضرت محمد(ص) و هفته وحدت ابراز داشت: برهم زدن و برآشفته کردن وحدت بین شیعه و سنی یکی از مهم‌ترین اهداف استکبار جهانی و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب است که هم‌اکنون فتنه‌انگیزی اجانب را در ایجاد تفرقه و اختلاف شاهد هستیم.

انتهای پیام/‌86012‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول