اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

برنامه‌ریزی‌ها در راستای الگوگیری جوانان از شهدا باشد

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی کنیم که نسل امروز ادامه‌دهنده راه شهدا و جانبازان باشند.

برنامه‌ریزی‌ها در راستای الگوگیری جوانان از شهدا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در جریان بازدید از دو خانواده شهید و جانباز در کرج اظهار داشت: شهدا و جانبازان برای این کشور جانفشانی‌های بسیار زیادی کردند لذا تکریم خانواده شهدا و احترام به جانبازان از مهم‌ترین وظایف نسل امروز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که اهداف و آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام و جانبازان را به نسل امروز انتقال دهیم.

استاندار البرز با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، افزود: اگر امروز کشور با پیشرفت و توسعه همراه شده و توانسته پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کند مرهون از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر اعتقادات خود با دشمن تا بن دندان مسلح به مبارزه پرداختند.

عربیان افزود: هر ملتی وقتی یاد قهرمانان خود می‌کند بر خود می‌بالد و به آنان افتخار می‌کند و خوب است که یاد شهدا و ایثارگران، همواره در اذهان ما زنده بماند و شرح از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌های آنان و فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس گفت: خداوند متعال توفیق خدمتگزاری بیشتر به این مردم و این عزیزان را به ما عنایت کند.

استاندار البرز ظهر امروز در دیداری سرزده با خانواده شهید علی‌اکبر ولی‌لر و جانباز غلامرضا خرم دیدار کرد.

انتهای پیام/2302/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول