اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران:

تبعیت از ولی‏فقیه رمز موفقیت شهدا بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: ایمان به خدا، تبعیت از ولی‏فقیه و یکپارچگی و وحدت از رموز موفقیت شهدا در جنگ تحمیلی بود.

تبعیت از ولی‏فقیه رمز موفقیت شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، سردار محمدتقی شاهچراغی صبح امروز در یادواره شهدای بیارجمند در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: شهدا مقام بسیار رفیعی دارند تا جایی که خداوند با آنها بی‌واسطه صحبت کرده است.

وی افزود: ایمان به خدا، تبعیت از ولی‏فقیه و یکپارچگی و وحدت از رموز موفقیت شهدا در جنگ تحمیلی بود. شهدا پیرو ولایت فقیه بودند و در وصیت‌نامه‌هایشان هم به این نکته تاکید داشتند.

شاهچراغی بیان داشت: در طول تاریخ، مهم‌ترین و اساسی‌ترین هدف دشمن ضربه زدن به امام و ولایت فقیه بوده است و در تمام تلاش‌هایشان این اصل اساسی ما را مورد تهاجم قرار داده‌اند.

باید روی پای خودمان بایستیم

فرمانده سپاه میامی نیز گفت: اگر تمام مرزهای کشور به روی ما بسته شود و هیچ کشوری حاضر به معامله با ما نباشد، باید روی پای خودمان بایستیم و خودکفا باشیم.

عباس‏علی کاظمی اظهار داشت: وظیفه بسیجیان در حال حاضر در برابر خانواده‌های شهدا، خدمت و قدردانی از آنهاست.

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه نخستین مؤلفه پیشرفت تقویت فرهنگ کار و تولید است،‌ یادآور شد: اقتصاد مقاومتی سه مؤلفه مهم دارد که باید به آن توجه و اهتمام بیشتری شود.

کاظمی بیان داشت: دو مؤلفه مهم، اقتصاد مقاومتی اصلاح الگوی مصرف است که در حال حاضر باید تمام مردم به ضرورتش پی ببرند.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از تولید ملی و رواج کالاهای داخلی از دیگر مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند در استقلال اقتصادی کشور ما نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/2249/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول