اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

بانک اطلاعات شهدای ورزشکار در سمنان ایجاد شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: لازم است تا بانک اطلاعات شهدای ورزشکار در این استان ایجاد شود تا بتوان در مواقع مورد نیاز به خوبی از آن بهره گرفت.

بانک اطلاعات شهدای ورزشکار در سمنان ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، همت هادیان صبح امروز در سومین جلسه یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان که به منظور هماهنگی با کمیته‌های اجرایی یادواره شهدای ورزشکار برگزار شد، بیان کرد: باید فضای سئوال در ذهن مخاطب ایجاد شود که چرا شهدای ما راه شهادت را انتخاب کردند و این ضرورت قشر جوان امروز است که با راه و سیره شهدا آشنا شود.

رئیس ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان گفت: تولیدات سمعی و بصری نقش مهم و اثرگذاری در آگاهی‌سازی،‌ اطلاع‌رسانی و‌ مفهوم‌سازی در موضوعات مختلف دارد.

هادیان خواستار ساخت تولیدات سمعی و بصری مناسب از آثار به جای مانده از شهدای ورزشکار شد و افزود: اعلام فراخوان اطلاعات و خاطرات شهدا در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی شهدای ورزشکار لازم و ضروری است.

معاون پژوهشی و رئیس ستاد یادواره‌های شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به آیات اربعین و میقات، دقایقی را به بیان شرح این آیات پرداخت و گفت: ابتدا باید خودمان مبانی ایثار و شهادت را فهمیده باشیم تا بتوانیم به آن عمل کنیم و آن را ترویج دهیم.

حجت‏الاسلام حسن فریدون ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر مخاطبان یادواره شهدای ورزشکار سمنان، قشر جوان هستند، باید خود جوان‌ها را هم در امور اجرایی برنامه دخیل و تلاش کنیم تا حلقه مفقوده بین شهدا و قشر جوان به هم وصل شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه مسئولان و اعضای کمیته‌ها به بیان عملکرد و همچنین برنامه پیشنهادی خود در خصوص یادواره شهدای ورزشکار استان سمنان پرداختند.

انتهای پیام/2249/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول