اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای استخر شنای بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بشرویه گفت: برای تکمیل استخر سرپوشیده شنای این شهرستان 4 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای استخر شنای بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، جواد صارمی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار کرد: 24 تا 30 دی‌ماه هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش نام‌گذاری شده که این شوراها به عنوان بازوی قوی و مشورتی در کنار آموزش و پرورش برای رفع مشکلات آموزشی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: شوراهای آموزش و پرورش از بدو تاسیس با همفکری و همیاری و جذب کمک‌های مردمی برای تامین تجهیزات آموزشی و رفع مسائل آموزشی دانش‌آموزان خدمات ارزنده‌‌‌‌ای در راستای اجرای برنامه‌‌های آموزش و پرورش انجام داده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه با بیان اینکه جامعه به سمت پیشرفت علم و تکنولوژی در حرکت است، تصریح کرد: دامنه تعلیم و تربیت و خدمت‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان وسیع است که می‌طلبد تا با ابزارها و وسایل آموزشی جدید و هوشمندسازی مدارس سطح تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ارتقاء داده شود.

صارمی افزود: جذب کمک‌های داوطلبانه اولیاء دانش‌آموزان و شناسایی والدین خیر برای تجهیز مدارس به وسایل آموزشی جدید توسط شوراها نقش موثری در موفقیت دانش‌آموزان و کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های علمی دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: در طی چند سال اخیر دهه فجر با ایام محرم و صفر تقارن داشته و امسال باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مراسم بزرگداشت دهه فجر هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه ادامه داد: بهره‌برداری از دو مدرسه هاجر و دبیرستان شهید منفرد بخش ارسک که عملیات مقاوم‌سازی آن به اتمام رسیده است از جمله برنامه‌های دهه فجر است که اعتبار هزینه شده برای هر یک از این دو مدرسه 850 میلیون ریال بوده است.

صارمی یادآور شد: همچنین مرکز اختلالات یادگیری برای کمک به دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و کلنگ‌زنی نمازخانه یکی از مدارس شهرستان که توسط خیر احداث شده است، از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی از اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر شنای سرپوشیده این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغ 650 میلیون ریال از کمیته برنامه‌ریزی و یک‌میلیارد ریال نیز از اعتبارات راه‌اندازی اختصاص داده شد که با جذب اعتبار 4 میلیارد ریال استخر شنای سرپوشیده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/69006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول