اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات فرهنگی و هنری به دست آمد

کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط دانش‌آموزان خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب رتبه‌های برتر کشوری مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان استان خبر داد.

کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط دانش‌آموزان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد اظهار کرد: دو گروه نمایش، پنج گروه مطالعه و تحقیق، هفت دانش‌آموز شاعر و داستان‌نویس و یک فیلم کوتاه استان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور رتبه برتر را از آن خود کردند.  

وی افزود: در این مسابقات دانش‌آموز زهرا ملایی از شهرستان قاین در رشته فیلم کوتاه رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین دانش‌آموزان مصطفی آخوندی، امیر حسین دقیقی، افشین غلام علی‌نژاد، سید جواد شواکندی، مهلا رضایی، شقایق زیوری، فاطمه برهانی، فاطمه کرامتی، فائزه برهانی، فاطمه ترشابی و ریحانه خراشادی‌زاده در مسابقات مطالعه و تحقیق از شهرستان بیرجند حائر رتبه‌های برتر شدند.

موسوی‌نژاد گفت: همچنین فاطمه‌سادات طاجانی در رشته شعر از شهرستان بشرویه، و در رشته داستان‌نویسی محدثه نصیری هوشمند از شهرستان بشرویه و منیره حیدرزاده از شهرستان فردوس، راضیه معماری و آیدین آیینه‌چیان از شهرستان بیرجند حائز رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: همچنین گروه تئاتر عروسکی سرزمین خورشید از آموزشگاه فرزانگان حضرت زینب (س) بیرجند و تئاتر صحنه‌ای "پری و ساحل" از آموزشگاه عقیله بنی هاشم شهرستان قاین به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امید است دانش‌آموزان این استان بتوانند همچون گذشته در سال تحصیلی آینده با تلاش خود حضور فعالی در عرصه‌های فرهنگی و هنری کشور داشته باشند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول