اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک اعلام کرد

آمادگی هوانیروز برای همکاری در اجرای برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک گفت: این پایگاه آمادگی هرگونه همکاری با دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری برنامه‌های دهه فجر را دارد.

آمادگی هوانیروز برای همکاری در اجرای برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، فارس شیخی امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستند چرا که شهدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و این انقلاب را با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود به مردم هدیه کردند.

وی افزود: باید مبلغ انقلاب اسلامی باشیم و به آیندگان دستاوردهای انقلاب اسلامی را که در آن زمان و شرایط نبودند، منتقل کنیم.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال نباید مشابه برنامه‌های سال گذشته باشد بلکه باید از روزمرگی خارج شود و هرچه باشکوه‌تر دهه فجر امسال برگزار شود.

رئیس ستاد پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: مسئولان باید با تمام توان درباره چرایی ظهور انقلاب، اهداف انقلاب و دستاوردهای آن در بین نسل نوجوان و جوان تلاش کنند تا بتوانند مسیر انقلاب اسلامی را با توجه به آرمان‌هایش ادامه دهند.

شیخی بیان کرد: لازم است که در ایام‌الله دهه فجر از سوی مسئولان مربوطه به صورت پیامکی در شناساندن انقلاب اسلامی هرچند کوتاه گام برداشت.

وی تصریح کرد: روزانه هزاران پیامک با عناوین مختلف برای مردم ارسال می‌شود که مطلوب است در دهه فجر پیامک‌هایی با محوریت انقلاب اسلامی برای مردم ارسال شود.

انتهای پیام/77006/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول