اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه:

دهه فجر میدان ارزیابی دوستان و دشمنان انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار میانه گفت: دهه فجر میدان ارزیابی دوستان و دشمنان انقلاب است تا چهره واقعی آنان از هم شناخته شود.

دهه فجر میدان ارزیابی دوستان و دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور در جمع مسئولان برتر ستاد اقامه نماز میانه اظهار کرد: بی‌شک مردان بزرگ در میدان‌های سخت شناخته می‌شوند، دهه فجر امسال و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیازمند بصیرت‌شناسی است تا اقتدار نظام را به رخ جهان بکشد.

وی تاکید کرد: ملت غیور ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به رژیم طاغوت نشان دادند که دین، آموزه‌های معنوی و ارزش‌های اسلامی در اعماق وجودشان موج می‌زند.

فرماندار میانه با تأکید بر لزوم تبیین زوایای انقلاب اسلامی برای جوانان یادآور شد: جوانان باید با ابعاد مختلف این نهضت آشنا شوند.

خلفاپور گفت: به برکت خون شهدا امروز پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آرمان‌های نظام مقدس اسلامی سراسر دنیا را درنوردیده و مذاهب و ادیان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

وی در ادامه به اعتراضات و قیام مردم در خاورمیانه اشاره و تصریح کرد: امروز اعتراضات مردم در کشورهای مختلف جهان و به خصوص در منطقه نشأت گرفته از آرمان‌ها و خط مشی‌های انقلاب تاریخی مردم غیور ایران اسلامی است.

فرماندار میانه با اشاره به سخنان رهبری در خصوص دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخت و اسلام تولدی دوباره یافت که در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.

خلفاپور گفت: انقلاب اسلامی ایران در واقع یک ‌نوع انقلاب و واکنش در برابر تظاهرات فرهنگی غرب بود که البته رهبری این انقلاب را روحانیت و دین برعهده داشت و از داخل مساجد، هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌هایی که به دین منتسب بودند نشأت گرفت و با رهبری امام خمینی (ره) توانست به پیروزی برسد.

فرماندار میانه تاکید کرد: 33 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و این موج آزادیخواهی و استقلال‌طلبی امروزه در سراسر دنیای اسلامی طنین‌انداز شده است و مقاومت کشورهای مسلمان در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی از مصادیق صدور انقلاب است، انقلابی که با انواع توطئه‌ها به برکت حضور آگاهانه ملت شریف ایران دست و پنجه نرم کرده است.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول