اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-1

برنامه‏های صدا و سیمای سمنان در دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری فارس: صدا و سیمای مرکز سمنان در بزرگداشت ایام‏الله دهه فجر، برنامه‏های مختلفی تدارک دیده است که راه‏اندازی کاروان تلویزیونی فجر از جمله این برنامه‏هاست.

برنامه‏های صدا و سیمای سمنان در دهه فجر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، معاون سیمای مرکز سمنان از حرکت کاروان فجر به شهرستان‏های استان سمنان خبر داد.

احمد نیک‏کار افزود: کاروان تلویزیونی فجر کاروانی بوده که با سفر به شهرستان‏ها، به طور زنده در ایام دهه فجر با مردم استان سمنان همراه است.

وی پخش فیلم‏های سینمایی، ویژه برنامه کودک به صورت زنده، مستند نغمه رهایی، مستند روشنگر و پخش فیلم سینمایی بهمنا، سرود و نماهنگ‏های انقلابی را از دیگر برنامه‏های سیمای مرکز سمنان بیان کرد.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان نیز رویکرد این معاونت را فرهنگی و سیاسی دانست و گفت: در ایام‌الله دهه فجر، یک بسته خبری به صورت ویژه ارائه می‏شود که به انعکاس اخبار و رویدادهای این ایام می‏پردازد.

سیدقاسم سیدآقایی افزود: دعوت از کارشناسان در گفت‏وگوی ویژه خبری نیز به صورت موضوع محوری از دیگر برنامه‏های این معاونت است.

انتهای پیام/2249/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول