اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری بردخون:

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیمه کردن انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری بردخون گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسخگویی و حمایت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و بیمه کردن نظام اسلامی از هر توطئه است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیمه کردن انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمدپور ظهر امروز در جلسه شورای اداری بردخون اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستان چپاول و غارتگر قدرت‌های جهانی و استعمارگران را از منابع سرشار نفتی و اقتصادی کوتاه کرد و این امر باعث خشم و عصبانیت دنیای استکبار شد که بر همین اساس حرکت مردمی و انقلابی این کشور آماج شدیدترین حملات و فشارها قرار گرفت.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات و فشارهای همه‌جانبه داخلی و خارجی، مردم و مسئولان همراه و همگام در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور تلاش و دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.

محمدپور با اشاره به جایگاه دهه فجر گفت: اکنون در مقطع حساسی قرار داریم که همه قدرت‌ها دندان تیز کرده و از هرگونه خیانتی به مردم و نظام دریغ نکرده‌اند لذا دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسخگویی و حمایت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و بیمه کردن نظام اسلامی از هر توطئه و بدخواهی است زیرا دشمنان می‌خواهند مانع از حرکت سازنده و رو به جلو در کشور شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم تا بار دیگر ایام حماسه، ایثار، انسجام و اتحاد در کشور زنده شود و خاطرات زیبای دوران پیروزی انقلاب اسلامی در شهر و دیار ما تداعی گردد که این امر نیازمند مشارکت همه اقشار و گروه‌ها و حمایت مسئولان ادارات و متولیان است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر باید بکوشیم با تزئین و چراغانی کردن ادارات و منازل و نصب پرچم، پخش سرودهای انقلابی در مساجد، مدارس و ادارات، اجرای برنامه‌های شاد، سرگرم کننده و آموزنده، تغییر چهره شهر و روستاها و افزایش امیدواری در میان مردم دین خود را در برابر انقلاب و نظام ایفا کنیم.

در این جلسه مسئولیت ستاد دهه فجر بردخون بر عهده اداره آموزش و پرورش بردخون گذاشته شد و یوسف درویشی، یوسف جعفری، عارفی‌نیا، نعمت‌الله عباسی، غلامرضا شهنیایی و صغری جعفری به ترتیب به عنوان مسئول کمیته‌های تبلیغات، مالی و ورزشی، انتظامات، پشتیبانی، روستایی و بانوان معرفی شدند.

انتهای پیام/66003/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول