اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

برگزاری 100 برنامه مناسبتی ایام‌الله دهه فجر در آبادان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان از اجرای یکصد برنامه مناسبتی ایام‌الله دهه فجر در آبادان خبر داد.

برگزاری 100 برنامه مناسبتی ایام‌الله دهه فجر در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامحسین خلیلی‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان که در سال اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های مناسبتی ایام‌الله دهه فجر با همکاری دانش‌آموزان منطقه و اداره آموزش و رورش شهرستان اظهار کرد: یکصد ویژه برنامه از روز پنجشنبه 12 بهمن ماه در اداره آموزش و پرورش منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری همایش پیوند مسجد و مدرسه، برپایی مسابقه غذاهای سنتی و سفره‌آرایی، نقاشی دانش‌آموزی با محوریت حوادث بهمن ماه برای مقطع ابتدایی و جشنواره تئاتر دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان آبادان می‌شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: اختتامیه پنجمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانش‌آموزان آبادانی، مسابقات فوتبال دستی، غبارروبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای آبادان و پنجمین دوره جشنواره بومی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن‌ها و جنگ‌های شادی در همه مدارس و برای مقاطع مختلف تحصیلی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی و مسابقات سرود از ویژه برنامه‌های این ایام است.

خلیلی‌نیا در پایان افزود: حضور همه گروه‌های دانش‌آموزی در نمازهای جمعه ایام‌الله دهه فجر و شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه اختتامیه ویژه برنامه‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در بهمن ماه است.

انتهای پیام/72002/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول