اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صدا و سیمای سمنان:

امیدآفرینی محور اصلی برنامه‏های دهه فجر باشد

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: آگاهی‏بخشی و امیدآفرینی باید محور و رویکرد اصلی برنامه‏های دهه فجر باشد.

امیدآفرینی محور اصلی برنامه‏های دهه فجر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، علی مسلمان در نشست کمیته استانی ارتباطات و اطلاع‏رسانی ستاد دهه فجر سمنان افزود: تبلیغ و ترویج آرمان‏های فرهنگی انقلاب و برجستگی‏های آن، آگاهی‏رسانی به نسل جدید، بررسی توطئه‏های نظام سلطه و تهدیدهای مختلف دشمن از محورهای اصلی ارائه برنامه‏های دهه فجر است.

وی افزود: بررسی نقش تأثیرگذار امام راحل به عنوان معمار انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و روحیه انقلابی، نقش انقلاب در بیداری اسلامی، نقش برجسته مردم در انقلاب، تبیین اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات، آگاهی بخشی به نسل جوان و پرداختن به تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‏ها از دیگر محورهایی است که باید به آن پرداخته شود.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان اظهار داشت: برای انعکاس عملکرد نظام و نیز معرفی و شناساندن بیشتر دستاوردهای انقلاب به مردم و نسل جوان باید به تمام ابعاد انقلاب و نظام پرداخته شود.

در این نشست، نمایندگان دستگاه‏های فرهنگی، خبرگزاری‏ها و نشریات اقدامات و برنامه‏های خود را در دهه فجر ارائه کردند.

انتهای پیام/2249/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول