اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک مشهد خبر داد

بهره‌برداری از فاز دوم پروژه احمدآباد در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه یک مشهد از بهره‌برداری از فاز دوم پروژه احمدآباد در صورت مساعد بودن شرایط جوی در دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از فاز دوم پروژه احمدآباد در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود ایاز ظهر امروز در این‌باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز دوم پروژه احمدآباد در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوا تا 22 بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن تقدیر از حساسیت همشهریان به مسائل شهری در محدوده میدان تقی‌آباد تصریح کرد: به منظور رفاه حال زائران و مجاوران و با توجه به انجام پروژه‌های مختلف شهری در محدوده میدان تقی‌آباد، سنگفرش‌های انجام شده در پیاده‌روهای مسیر اطراف میدان تقی‌آباد به صورت موقت و قابل جابجایی بوده و هم‌اکنون این سنگفرش‌ها به صورت کامل در حال جمع‌آوری و نصب کامل است.

شهردار منطقه یک مشهد در خصوص فضای سبز این پروژه نیز گفت: با افتتاح کامل پروژه بهسازی محور 2.5 کیلومتری میدان ملک‌آباد تا میدان شریعتی، بالغ بر 20 هزار متر مربع به فضای سبز شهر افزوده می‌شود.

ایاز توسعه فضای سبز را از عوامل مهم توسعه و پیشرفت هر شهر دانست و در این خصوص گفت: با اجرای طرح بهسازی و کاشت درخت جایگزین در کنار درختان فرسوده محدوده میدان ملک‌آباد تا میدان تقی‌آباد و همچنین بازپیرایی فضای سبز با توجه به استانداردهای موجود، شاهد به وجود آمدن فضایی سبز همراه با طراوت در این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر پیاده‌محور بودن خیابان احمدآباد گفت: یکی از اولویت‌های بهسازی محور خیابان احمدآباد تاکید بر پیاده‌محور بودن این خیابان است تا شهروندان بتوانند از فضایی امن برای تردد استفاده کنند.

ایاز ادامه داد: با توجه به این مهم در این پروژه عرض پیاده‌روهای این خیابان با افزایش 30 درصدی به 10 متر رسیده است.

وی همچنین از ایجاد مسیر نابینایان در پیاده‌روهای این خیابان خبر داد و بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته ایجاد خطوط بساوایی برای نابینایان و همچنین سرعت‌کاه و سرعت‌گیر در معابر اصلی و فرعی این خیابان است.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری طبق طرح مورد تایید سازمان ترافیک در این خیابان از جمله سایر اقدامات صورت گرفته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/70009/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول