اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

برنامه‌های دهه فجر تنها به نصب چراغ و تزیین خلاصه نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی در ایام دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه فجر تنها به نصب چراغ و تزیین خلاصه نشود.

برنامه‌های دهه فجر تنها به نصب چراغ و تزیین خلاصه نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز علی‌رضا نیکروز در جلسه شورای اداری شهرستان چرام ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم دولت حضور در بین مردم، در کنار مردم بودن و بررسی مشکلات مردم از نزدیک است.

فرماندار چرام در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر عنوان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری ستادهای دهه فجر باید مردمی باشد.

وی به تقارن ماه ربیع‌الاول و دهه فجر اشاره و بر شادی و حضور گرم مردم، فعال شدن مساجد، هیئت‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع تأکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه باید متناسب با شرایط فعلی تصمیم بگیریم، متذکر شد: بحث فعالیت‌های فرهنگی و دهه فجر فقط در نصب چراغ و تزیین شهر خلاصه نمی‌شود.

نیکروز خواستار تدارک برنامه‌ای شاد و متنوع برای عموم مردم و ادارات شد و گفت: همه به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی مقام رسیده‌ایم، بنابراین نباید خود را تافته جدا بافته ببینیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام دهه فجر را تبلور ایمان و تجلی اراده مردم برای همیشه دانست و با ذکر حدیثی که « شیعیان واقعی ما در عزاداری‌ها عزادار و در شادی‌ها شاد هستند»، ابراز داشت: در برنامه‌های فرهنگی مردم و مسئولان حضور چشمگیر داشته باشند و هرکس بتواند ندای انقلاب را برساند کار پسندیده‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به این‌که نباید بین تصمیم و اجرا فاصله بیفتد، اذعان داشت: ستادی تشکیل شده تا بحث تدارک برنامه‌ها توسط این ستاد مدیریت شود و اداراتی که اعتبار بیشتری دارند کمک بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای اداری چرام در ادامه صحبت‌های خود ضمن بیان مطالبی پیرامون توسعه و اشتغال این شهرستان و بخش‌ها یادآور شد: با برگزاری جلسات مکرر و اطلاع‌رسانی فراوان می‌توان مردم را جهت اشتغال و توسعه پایدار متقاعد و همراه کرد.

نیکروز با اشاره با اعطای تسهیلات ستاد توسعه بخش کشاورزی از مسئولان خواست که با اطلاع‌رسانی به مردم آن‌ها را در جهت دریافت این تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های کشاورزی، دامی و گیاهی سوق دهند.

انتهای پیام/82002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول