اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سنندج:

81 پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سنندج گفت: در دهه مبارک فجر امسال 81 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

81 پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، عزیزالله رضاعی در جلسه ستاد دهه مبارکه فجر شهرستان سنندج اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر 81 پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح می‌شود.‌

وی افزود: ممکن است با اعلام آمادگی دیگر دستگاه‌های اجرایی تعداد این پروژه‌ها برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بیشتر شده که با معرفی طرح ها در اسرع وقت برای افتتاح آنها نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

رضاعی یادآور شد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 130 میلیارد ریال هزینه شده است و این پروژه‌ها عمدتا شامل بخش‌های کشاورزی، عمران شهری و روستایی، صنعت، معدن و تجارت، ورزشی و فرهنگی است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصر بفرد انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بارزترین انقلاب طول تاریخ جهان است چرا که توانست با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به خارج از مرزهای کشور صادر شده و تحولات خاصی را در مناطق مختلف جهان ایجاد کند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سنندج افزود: اسلام و تبعیت از دین الهی، رهبری هوشمندانه و قاطعانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور حداکثری و پرشور مردم و مردمی بودن این انقلاب سه مؤلفه مهم انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب‌های جهان است که همواره پس از سال‌ها از گذشت آن توانسه با اتکاء به این سه مؤلفه استوار و سربلند باقی بماند.

رضاعی اظهار داشت: دهه فجر فرست مناسب و مغتنمی است تا برای تجدید میثاق با امام راحل (ره)، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران وارد عمل شده و در این راستا فعالیت‌های ارزشی و معنوی را انجام داد.

وی ادامه داد: دهه فجر با توجه به تحولاتی که در جهان ایجاد کرده و موج اسلام خواهی که در مناطق مسلمان‌نشین جهان به راه انداخته از سوی دشمنان نظام اسلامی ایران به شدت رصد می‌شود و همین امر موجب شده تا حساسیت‌های خاصی ایجاد شود.

رضاعی بیان کرد: در نظام اسلامی ایران طی سه دهه گذشته از برقراری آن خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته و کشور با پیشرفت‌های عظیمی رو به رو شده است که با هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران قابل مقایسه نیست.

وی گفت: خدمات دولت باید به درستی و به طور شفاف اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال خدمات کردن به آنان هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سنندج یادآور شد: برای برگزاری برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر امسال کمیته‌های تخصصی تشکیل شده که امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر در این کمیته‌ها بتوان بهترین برنامه‌ها را برگزار کرد.

رضاعی تشکیل کمیته فرهنگی، دانش‌آموزی، اصناف، روستایی، ورزش، تبلیغات، ایثارگران و بانوان را هشت کمیته پیش‌بینی شده برای اجرای برنامه‌های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در سال جاری عنوان کرد.

وی در پایان لحظه ورود امام خمینی (ره) را در سال 57 باشکوه ترین و عظیم ترین استقبال مردمی طول تاریخ جهان عنوان کرد و بیان کرد: باید تلاش شود تا با برنامه‌ای باشکوه، عظمت و جایگاه این لحظه تاریخی را گرامی داریم.

انتهای پیام/79002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول