اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودسر خبر داد

افتتاح 56 پروژه عمرانی رودسر در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار رودسر از افتتاح 56 پروژه عمرانی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 56 پروژه عمرانی رودسر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رضا دوست‌جلالی در جمع اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته نیز ستاد دهه فجر در استان تشکیل می‌شد، اظهار کرد: نخستین سالی است که برنامه‌های خوبی به ویژه در بخش اطلاع‌رسانی برای این دهه طراحی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدا است، گفت: خون شهدا هرگونه توطئه بر ضد نظام اسلامی را نقش بر آب می‌کند.

فرماندار رودسر، رضایت خدا را در رضایت مردم دانست و تصریح کرد: در طول 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام دولت‌ها در حد توان خود به مردم خدمت کرده‌اند.

*بهره‌برداری 1350 پروژه رودسر در هفت سال اخیر 

وی با اشاره به اینکه در 7 سال گذشته یک‌هزار و 350 پروژه در رودسر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: مجموع این پروژه‌ها بالغ بر 128 میلیارد تومان هزینه داشته است.

دوست‌جلالی به تصویب 350 پروژه در سه سفر رئیس جمهور به گیلان برای شهرستان رودسر اشاره کرد و افزود: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها حدود 33 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

*اجرا 138 برنامه فرهنگی رودسر در دهه فجر 

وی درباره پروژه‌های فرهنگی دهه فجر امسال در شهرستان رودسر، گفت: در مجموع 138 برنامه فرهنگی و هنری در این شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار رودسر اضافه کرد: 52 برنامه فرهنگی، 11 برنامه هنری، 56 برنامه ورزشی و 18 برنامه قرآنی و مذهبی در دهه فجر امسال در رودسر اجرا می‌شود.

به گفته وی، 11 برنامه کمیته امداد، 20 برنامه اداره ارشاد، 49 برنامه ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان، 22 برنامه آموزش و پرورش، 5 برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دو برنامه سازمان تبلیغات اسلامی، 8 برنامه اداره اوقاف و 23 برنامه سپاه قدس ناحیه رودسر در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

دوست‌جلالی افزود: این برنامه‌ها در 5 شهر، 4 بخش و صدها روستای شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

*بهره‌برداری 56 پروژه عمرانی رودسر در دهه فجر

وی با بیان اینکه تاکنون بهره‌برداری 56 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در رودسر قطعی شده است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها بالغ بر 3 میلیارد و 556 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار رودسر از بهره‌برداری 6 پروژه آسفالت معابر روستایی در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 16 روستا و یک‌هزار و 326 خانوار از آنها بهره‌مند می‌شوند.

*تحویل 64 واحد مسکن مهر رودسر در دهه فجر

وی با تصریح بر اینکه پروژه احداث 240 واحد مسکن مهر رودسر در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: تاکنون 32 واحد مسکن مهر واگذار شده و در دهه فجر امسال نیز 64 واحد به متقاضیان واگذار می‌شود.

دوست‌جلالی اضافه کرد: در دهه فجر امسال پنج پروژه شهرداری چابکسر، پنج پروژه سپاه رودسر، چهار پروژه بنیاد شهید، چهار پروژه آب و فاضلاب شهری، دو پروژه جهاد کشاورزی، سه پروژه گازرسانی و 27 پروژه برق‌رسانی در شهرستان رودسر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع بالغ بر 3 هزار خانوار از این پروژه‌ها به صورت مستقیم استفاده می‌کنند، اذعان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 70 نفر اشتغالزایی می‌شود.

به گفته این مسئول، تا پایان سال جاری تعداد زیادی از پروژه‌های دیگر به بهره‌برداری می‌رسند و طبق نامه‌های ابلاغی باید تمام پروژه‌ها در پایان دولت دهم افتتاح شوند.

انتهای پیام/84002/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول