اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت تاکید کرد

مشارکت حداکثری جوانان در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: امام جمعه سردشت گفت: در برنامه‌های دهه فجر باید جوانان مشارکت حداکثری داشته باشند تا از این طریق با رشادت‌هایی که پدران و مادران خود در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند آشنا شوند.

مشارکت حداکثری جوانان در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت ماموستا ملاسلام امینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سردشت که با حضور امام جمعه سردشت، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر اعضای عضو این شورا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: باید عادات و فرهنگ‌های غلط در مراسم گرامیداشت تولد حضرت محمد مصطفی (ص) را حذف کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مراسم‌ها و عزاداری‌ها آیین‌های غلطی مرسوم شده است، تصریح کرد: باید این مراسم‌ها به خوبی برگزار شود تا شاهد تأثیرگذاری برنامه‌ها در این زمینه باشیم.

امینی میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) را تحولی بزرگ در جهان عنوان کرد و افزود: سرشت هر انسانی به وحدت‌گرایی علاقه دارد و باید این مهم در هفته وحدت چنان نمایان شود که سبب کوری چشم دشمنان اسلام و مسلمانان شود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه فجر، گفت: در دهه فجر باید برنامه‌های متنوعی برگزار شود تا جوانان بیشتر از گذشته بتوانند با رشادت‌هایی که پدران و مادران خود در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند آشنا شوند.

امینی بر تبیین ارزش‌های انقلابی تاکید کرد و گفت: با تبیین این ارزش‌ها می‌توان روحیه رشادت و شهادت‌طلبی را در بین جوانان بیشتر از این تقویت کنیم.

انتهای پیام/61001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول