اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور تاکید کرد

معادن راور‌ فرصت مناسبی برای‌ اشتغال پایدار‌

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: توسعه بخش معادن‌ فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار‌ جوانان جویای کار در شهرستان راور است.

معادن راور‌ فرصت مناسبی برای‌ اشتغال پایدار‌

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، بعد از ظهر امروز معاون برنامه‌ریزی استاندار‌ کرمان و فرماندار راور‌ از کارخانه فرآوری مس در روستای گوجهر از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید کردند. ‌

محمدرضا شریفی فرماندار راور در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های معدنی راور آن را به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی در استان مطرح کرد و توسعه بخش معادن را فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار دانست. ‌

وی با اشاره به کارشناسی به عمل آمده میزان ذخیره معدن را قابل توجه بیان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این معدن فرصت اشتغال تعداد 50 نفر در شهرستان راور را فراهم آورده است.

شریفی از تمام‌ سرمایه‌گذاران بخش‌های اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در راور دعوت کرد و در زمینه حمایت در بخش صنعت و معدن قول مساعد برای هرگونه همکاری را داد.

همچنین با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار‌ کرمان یک‌ طرح آبیاری بارانی در راور افتتاح شد.

فرماندار راور با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کاهش میزان بارندگی در شهرستان اجرای طرح آبیاری به روش‌های نوین در بخش کشاورزی را اقدام مفیدی دانست و گفت: از آن جا که اجرای طرح مذکور با اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال نخستین طرح آبیاری بارانی در شهرستان است، الگوی مناسبی برای کشاورزان و مصرف بهینه از میزان آب موجود در بخش کشاورزی است.

شریفی عنوان کرد: این طرح در زمینی با سطح زیرکشت 4.9 هکتار اجرا شده که یک ‌هکتار آن به کاشت محصول پسته و مابقی به کاشت گندم اختصاص داده شده است.

وی با تشویق و ترغیب کشاورزان قول حمایت و مساعدت در زمینه پرداخت تسهیلات لازم به متقاضیان در اجرای این گونه طرح‌ها در شهرستان را داد.

به گزارش فارس، طرح آبیاری تحت فشار در مزرعه‌ای ‌به وسعت 11 هکتار افتتاح شد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول