اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش در سرعت عمل صورت گرفت

کارت زرد فرماندار شوشتر به دستگاه‌های کم‌کار در بخش اشتغال

خبرگزاری فارس: با دستور فرماندار شوشتر دستگاه‌های کم‌کار در بخش اشتغال شوشتر اخطار دریافت کردند و باید در اسرع وقت سرعت عمل خود را در این زمینه افزایش دهند.

کارت زرد فرماندار شوشتر به دستگاه‌های کم‌کار در بخش اشتغال

فرماندار شوشتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: دستگاه‌های کم‌کار در شوشتر در بخش اشتغال که تعهدات خود را کمتر از 60 درصد محقق کرده باشند اخطار کتبی دریافت کرده‌اند و به این دلیل باید در اسرع وقت سرعت عمل خود را برای رفع مشکلات موجود افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی در اجرای تعهدات خود در بخش اشتغال هنوز هیچ کاری انجام نداده‌اند و صفر درصد پیشرفت دارند، به این منظور باید در اسرع وقت در راستای اصلاح شرایط موجود تلاش کرد.

حیدر نجفی با تاکید بر اینکه باید در راستای بهبود وضعیت اشتغال در شوشتر گامی‌هایی بلند برداشته شود، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای بهبود وضعیت اشتغال تلاش کنند تا با بومی گزینی بار از دوش اشتغال شهر شوشتر برداشته شود.

*پروژه‌های بزرگ شوشتر باید مشکلات اشتغال را برطرف کنند

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی طرح بزرگ تصفیه‌خانه فاضلاب شهری شوشتر در حال راه‌اندازی است و باید در این تصفیه‌خانه اشتغال زیادی ایجاد شود و به این دلیل باید کوشید تا با بومی گزینی از نیروهای شوشتر برای فعالیت در این تصفیه‌خانه استفاده کرد.

فرماندار شوشتر با بیان اینکه در شرایط کنونی در شوشتر طرح جامع فاضلاب در حال اجراست و این طرح کارگران زیادی را مشغول به کار کرده است، ادامه داد: باید با ثبت این کارگران در سامانه اشتغال در راستای رفع مشکلات اشتغال گامی مؤثر برداشت.

وی اضافه کرد: با مسئولان کم‌کار در بخش اشتغال برخورد خواهد شد و به این دلیل در حال مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی استان برای صدور اخطار برای دستگاه‌های شهرستانی هستیم.

*شوشتر نیازمند توجه بیشتر است

نجفی اظهار داشت: شهرستان شوشتر نیازمند توجه ویژه در این بخش است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در اینباره توجهی ویژه‌ داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید از همه اهرم‌ها برای ایجاد اشتغال استفاده کرد، افزود: تلاش کنیم تا از همه توانمندی‌ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان شوشتر استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سال گذشته حیدر نجفی، فرماندار شوشتر به عنوان فرماندار نمونه استانی در زمینه اشتغال معرفی و در شورای اداری استان خوزستان از وی تجلیل شد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول