اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌ دستی همدان خبر داد

تحقق 86 درصدی اشتغال در حوزه صنایع ‌دستی همدان

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان گفت: 2 هزار و 590 شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شده که از تحقق 86 درصدی برخوردار است.

تحقق 86 درصدی اشتغال در حوزه صنایع ‌دستی همدان

بهجت عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌ دستی اظهار کرد: 2 هزار و 590 شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شده که نشان از تحقق 86 درصدی دارد.

وی میزان اشتغال ایجاد شده را مطلوب عنوان کرد و گفت: در همه شهرستان‌ها میزان تعهد اشتغال 100 درصد تحقق یافته و تنها شهرستان تویسرکان 73 درصد تحقق ایجاد اشتغال داشته است. 

معاون صنایع ‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به اشتغال تعهد شده در حوزه صنایع‌ دستی اظهار داشت: در استان همدان 2 هزار و 500 اشتغال تعهد شده در حوزه صنایع ‌دستی بوده که 2 هزار و 208 شغل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان همدان از 624 اشتغال تعهد شده در حوزه صنایع دستی، 419 اشتغال ایجاد شده و 205 اشتغال باقی مانده است.

عباسی با بیان اینکه ملایر از 496 شغل تعهد شده همه را ایجاد کرده است، افزود: شهرستان تویسرکان 494 شغل متعهد شده که 405 شغل ایجاد شده است.

وی در ادامه به شهرستان‌هایی که اشتغال تعهد داده شده را ایجاد کرده‌اند، اشاره کرد و گفت: اسدآباد 128 شغل، بهار 126 شغل، کبودراهنگ 126 شغل، رزن 132 شغل و فامنین نیز 124 شغل در حوزه صنایع‌دستی ایجاد کرده است.

معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان در پایان با اشاره به اشتغال تعهد شده در حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: 500 شغل در حوزه گردشگری تعهد شده که 382 شغل ایجاد و 118 شغل باقی مانده است.

انتهای پیام/89003/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول