اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

77 درصد تعهد اشتغال در چناران محقق شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران گفت: از 3889 تعهد شهرستانی 3055 تعهد اشتغال محقق شده که 77 درصد پیشرفت فیزیکی در اشتغال داشته‌ایم.

77 درصد تعهد اشتغال در چناران محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان چناران گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین زیرساخت‌های اشتغال بحث آموزشی است که فنی‌وحرفه‌ای در حوزه آموزش و مهارت‌آموزی نقش مؤثری دارد.

وی افزود: جایگاه اشتغال شهرستان در استان خاص است و باید تلاش شود که از بحرانها در صنایع و مشاغل جلوگیری شود و دستگاههای خدمات‌رسان مساعدت لازم را با آنان داشته باشند.

وی ادامه داد: چناران با توجه به نزدیکی به کلان‌شهر مذهبی و مهاجرپذیر بودن آن از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و باید نهایت مساعدت و همکاری با صنایع و مشاغل را داشته باشیم.

رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان چناران بیان داشت: در حوزه اشتغال هیچ توجیهی از سوی مسئولان قابل قبول نمی‌باشد و همه مسئولان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری در راستای ایجاد اشتغال قدم بردارند.

حسینی با انتقاد از بانک‌های عامل مبنی بر اینکه چرا مصوبات بانک مرکزی را اعمال نمی‌کنند ادامه داد: طبق بخشنامه‌های مختلف از مراجع ذی‌ربط وام تا مبلغ 10 میلیون تومان یک ضامن می‌خواهد و ضامن نیز کارمند و غیر کارمند فرقی نمی‌کند.

فرماندار چناران به مسئولان و بانک‌های عامل هشدار داد و تاکید کرد:در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای تقویت حوزه اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی آحاد مختلف جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/70008/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول