اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار املش خبر داد

اختصاص 42 میلیارد ریال به اشتغال خانگی املش

خبرگزاری فارس: فرماندار املش از اختصاص 42 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال خانگی و کسب و کار خرد به این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون حدود 30 درصد این اعتبار به متقاضیان پرداخت شده است.

اختصاص 42 میلیارد ریال به اشتغال خانگی املش

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی جعفری در نشست با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران بازوان پرتوان نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: نقش خبرنگاران به‌ویژه در ایام کنونی بسیار خطیر و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه تا چند سال گذشته بسیاری از روستاهای املش از نعمت آب، برق و گاز محروم بودند، گفت: به برکت نظام اسلامی بسیاری از مردم این شهر از نعمت آب،برق، تلفن و گاز بهره‌مند شده‌اند.

فرماندار املش به پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند اشاره کرد و گفت: 25 طرح در بخش احداث و اصلاح باغ‌های از جمله باغ کیوی، چای و مرکبات در مجموع به مبلغ 460 میلیون تومان به انجام رسیده است.

وی از بررسی 11 طرح اصلاح باغ‌های املش خبر داد و افزود: برای این طرح‌ها تاکنون مبلغ 125 میلیون تومان هزینه شده است.

جعفری با تصریح بر اینکه تاکنون اعتبار مورد نیاز برای 27 طرح تولید ماکیان سنتی در مجموع به مبلغ 338 میلیون تومان پرداخت شده است، متذکر شد: 2 طرح تولید ماکیان صنعتی با اعتبار مورد نیاز 6 میلیارد ریال در دست بررسی است.

وی تعهد اشتغال‌زایی املش در سال گذشته را یک‌هزار و 375 نفر دانست و یادآور شد: طبق اطلاعات به ثبت رسیده در سال 90 برای حدود یک‌هزار و 418 اشتغال ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به چهار خطه کردن محور شلمان به املش، افزود: این پروژه با مبلغی حدود 11 میلیارد و 423 میلیون تومان انجام شد.

وی، احداث تعاونی آناهیتا یوسف‌آباد البرز، افتتاح 88 واحد پروژه مسکن مهر، جدول‌گذاری و موزاییک فرش سطح شهر، برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر و پروژه آسفالت معابر شهری را از دیگر فعالیت‌های عمرانی در املش عنوان کرد.

جعفری پروژه‌های شهرداری و مخابرات در بخش رانکوه، افتتاح میدان شهرداری شهر رانکوه، ساختمان اداری شهرداری، پروژه سرویس‌های بهداشتی را از دیگر پروژه‌ها ذکر کرد.

به گفته وی، سایت تلفن همراه، پل رود گوابر، واحد کمپوست قارچ مهر آذر، طرح هادی روستای جیرکو ابر و آبرسانی روستای مربو در بخش رانکوه از دیگر پروژه‌های اجرایی در املش است.

فرماندار املش درباره اشتغالزایی این شهرستان در سال جاری، اذعان کرد: در سال جاری 420 میلیون تومان برای ایجاد اشتغال خانگی و کسب و کار خرد به شهرستان تخصیص پیدا کرده که تاکنون حدود 30 درصد از این اعتبار مذکور به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/84002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول