اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

برگزاری همایش گرامیداشت شورای آموزش و پرورش گچساران

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی، همایش گرامیداشت شورای آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

برگزاری همایش گرامیداشت شورای آموزش و پرورش گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نخستین همایش گرامیداشت شورای آموزش و پرورش در شهرستان گچساران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان، خیرین و منتخبین انجمن اولیا و مربیان و اعضای شورای آموزش و پرورش گچساران برگزار شد و از اعضای این شورا تقدیر به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان موتور محرکه نظام تعلیم و تربیت با اتخاذ تصمیم‌های مهم و اثربخش، آموزش و پرورش را در اجرای موفق برنامه‌ها و برطرف کردن مشکلات و کاستی‌های آموزشی و پرورشی یاری می‌کنند.

لزوم تقویت بیش از پیش شوراهای آموزش و پرورش

یدالله مرادی ابراز داشت: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار کشور، نقش مؤثری در موفقیت نظام تعلیم و تربیت دارند.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب شورای آموزش و پرورش گچساران در زمینه‌های مختلف گفت: از زمانی که شورای آموزش و پرورش به عنوان عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌های کیفی آموزش و پرورش در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و خدماتی منظور شد، اهداف مهی را در دستور کار قرار داد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در اتخاذ و اجرایی کردن تصمیمات مهم و اثرگذار برای پیشرفت تحصیلی و پرورشی دانش‌آموزان بسیار مؤثر عمل کرده است.

مرادی با بیان این‌که مشارکت در آموزش و پرورش از دیرباز مورد توجه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است، بر تقویت این نهاد تأثیرگذار تأکید کرد.

وی اعتلای کیفی نظام تعلیم و تربیت، تمرکز زدایی، مشارکت محلی برای کیفی سازی امور را از جمله اهداف شوراهای آموزش و پرورش عنوان کرد.

مرادی ابراز داشت: آموزش و پرورش با کمک این شوراها توانست با بهره‌گیری از ابزار نیروهای توانمند و دستگاه‌های تأثیرگذار عضو این شورا برنامه‌های خود را در راستای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی اجرایی کند.

وی مشارکت را به سه بخش مشارکت در تصمیم‌گیری، مشارکت در برنامه‌ریزی و مشارکت در اجرا تقسیم کرد و یادآور شد: در مشارکت هدف در مشارکت و زمینه مشارکت بسیار مهم بوده و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فارس در پایان این همایش از اعضای شورای آموزش و پرورش گچساران، خیرین، مدیران فعال ادارات شهرستان، مدیران فعال مدارس و رؤسای انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

24 تا 30 دی ماه هر سال به نام هفته شوراهای آموزش و پرورش نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/82014/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول