اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

هفته شوراها مشارکت مردم در تعلیم و تربیت را متجلی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه در پیامی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: هفته شوراهای آموزش و پرورش مشارکت مردم در تعلیم و تربیت را متجلی می‌کند.

هفته شوراها مشارکت مردم در تعلیم و تربیت را متجلی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی در پیامی به اعضای شوراهای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در محل پژوهش‌سرای دانش‌آموزی گردهم آمده بودند، آورده است: عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفت‌و‌گو با خالق است، به‌خصوص اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیب شود که تمام دنیایشان را می‌توان در رنگین پروانه‌ای خلاصه کرد.

این پیام تصریح می‌کند: نتیجه بذر تلاش خالصانه و کوشش شما، درخت امیدی است که در دستگاه تعلیم و تربیت به بار می‌نشیند که نویدبخش آموزش و پرورشی پویا و کارآمد است.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون که حضور صمیمانه شما در محفل گرم شورای آموزش و پرورش به تحقق آرمان‌های والای تعلیم و تربیت عینیت می‌بخشد، به پاس اینکه عاشقانه به رویش استعدادهای فرزندان این مرز و بوم کمر همت بسته‌اید، مقامتان را ارج می‌نهم و هفته شوراهای آموزش و پرورش که مشارکت مردم در تعلیم و تربیت تجلی می‌یابد را به شما اندیشمندان گرامی تبریک عرض می‌نمایم.

در پایان آمده است: امید که نیک‌بختی و فرجامی نیکو بهره روزگارتان باشد.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول