اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‎گیرد

اقامه نماز جماعت 1357 نفری در شهرستان بن

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بن گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نماز جماعت با حضور یک‌هزار و 357 نفر به شکرانه این پیروزی در این شهرستان اقامه می‌شود.

اقامه نماز جماعت 1357 نفری در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یحیی اکبری ظهر امروز در سومین نشست ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به اینکه به تازگی شهر بن به شهرستان ارتقا یافته است، انتظار می‎رود مردم با وجد و شور بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی حاضر شوند.

وی از پیش‌بینی برگزاری 57 عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در سال جاری خبر داد و گفت: دهه فجر که یادگار به جای مانده از رشادت‎های غیور مردانی از سراسر کشور است به حق باید با تدارک بهترین برنامه‎ها گرامی داشته شود.

اکبری با اشاره به اینکه از 5 تا 11 بهمن‌ماه، مردم در بن به استقبال دهه فجر خواهند رفت، خاطر‌نشان کرد: تمامی مساجد، مدارس، ادارات و اماکن عمومی این شهرستان در این مدت نظافت شده و آذین بسته خواهد شد تا مهیای استقبال از این دهه نورانی انقلاب اسلامی شود.

مسئول کمیته برگزاری دهه فجر در بن از اقامه نماز هزار و 357 نفری در روز 22 بهمن‌ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‎های صورت گرفته این مراسم معنوی با مشارکت و همراهی مردم شهرهای وردنجان و بن نماز اقامه می‌شود در این مراسم حضور نوجوانان چشم‎گیر خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری 10 شب مراسم ویژه در مسجد جامع شهر بن خبر داد و تصریح کرد: این مراسم‌ها برای نخستین بار است که در استان برگزار می‌شود و همه مسئولان و مردم در این شهرستان به مدت 10 شب میهمان خوان کرم انقلاب هستند.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول