اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش طرقبه خبر داد

هوشمندسازی مدارس پسرانه و دخترانه حدیدی‌پور طرقبه

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طرقبه گفت: با پیگیری‌های مدیران مدارس دخترانه و پسرانه حدیدی‌پور و کمک‌های خیرین محترم 6 کلاس از مجموعه کلاس‌های این مدارس از امکانات هوشمندسازی برخوردار شد.

هوشمندسازی مدارس پسرانه و دخترانه حدیدی‌پور طرقبه

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حسن افتخاری معاون با اشاره به اهمیت و فواید هوشمندسازی مدارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و نقش اساسی استفاده از تکنولوژی‌های جدید در فرآیند آموزش، باید از تمام ظرفیت‌های موجود به ویژه کمک‌های خیرین و اولیای دانش آموزان در این زمینه استفاده شود.

وی تاکید کرد: هرگونه اجبار در زمینه جلب کمک‌های مردمی ممنوع است و پرداختی‌ها باید داوطلبانه و از طریق واریز به حساب مدرسه باشد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی کارشناسان و همکاران شاغل در حوزه معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش اظهار داشت: به منظور تبادل تجربیات و بیان نظرات کارشناسان و همکاران محترم شاغل در حوزه معاونت پشتیبانی نخستین جلسه هم‌اندیشی این حوزه برگزار شد.

افتخاری با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت خاص این مجموعه و نوع فعالیت‌ها و مشکلات ارباب رجوع آن، نیازمند توجه خاصی است و از طرفی این همکاران سخت‌کوش نیز باید با سعه صدر و عنایت ویژه‌ای به نیازها و امور ارباب رجوع رسیدگی کنند.

وی بیان داشت: مجموعه مدیریتی اداره آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده همکاران محترم در جهت ارتقای وضعیت پاسخگویی به همکاران است.

انتهای پیام/70006/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول