اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش آبادان:

شور و نشاط حداکثری ویژگی برنامه‌های دهه فجر در آبادان است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: مشارکت، شور و نشاط حداکثری همراه با محتوای غنی ویژگی برنامه‌های دهه فجر در آبادان است.

شور و نشاط حداکثری ویژگی برنامه‌های دهه فجر در آبادان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامحسین خلیلی‌نیا ظهر امروز در جلسه تقویت روحیه نشاط شهروندان و زیباسازی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های مناسبتی این اداره در رابطه با ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: مشارکت، شور و نشاط حداکثری همراه با محتوای غنی از ویژگی‌های برنامه دهه فجر دانش‌آموزی در آبادان است.

وی افزود: در این ویژه برنامه‌ها از همه مربیان و معلمان پرورشی سه مقطع دبستان، راهنمایی و متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان خواسته شده با توجه به مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در همه برنامه‌ها همراه با شور و نشاط ویژه به غنی سازی و برپایی برنامه‌ها توجه کنند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: همچنین کارها و اجرای مراسمات ایام‌الله دهه فجر به دانش‌آموزان سپرده می‌شود تا با مدیریت دسته جمعی و نظارت و هدایت مربیان این برنامه‌ها را اجرایی کنند.

وی در همین خصوص تاکید کرد: توجه به بحث محتوایی مسابقات مختلف فرهنگی، کتاب خوانی، شعر و سرود و نقاشی در کنار حضور حداکثری دانش‌آموزان مورد توجه مدیران و اعضای آموزش و پرورش شهرستان آبادان در برنامه‌های دهه فجر است.

*برگزاری پیاده روی در 27 بهمن سال جاری

خلیلی‌نیا با اشاره به برگزاری برنامه پیاده‌‌روی با هماهنگی شهرداری منطقه گفت: در دهه فجر یک مسابقه پیاده روی با هماهنگی شهرداری شهرستان آبادان و دانش‌آموزان منطقه در روز 27 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی در خصوص مبلمان مدارس آبادان برای تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش‌آموزان آبادان عنوان کرد: شهرداری آبادان در بحث سخت‌افزاری و مبلمان مدارس همکاری مناسبی با اداره آموزش و پرورش شهرستان داشته است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: شهرداری منطقه همچنین همزمان با دهه فجر باید توجه بیشتری به زیباسازی فضاها و مبلمان مدارس مستقر در مسیرهای اصلی شهر از جمله بلوار دهداری و ایستگاه‌های 7 تا 12 داشته باشند.

وی در پایان گفت: شروع برگزاری مسابقات پنجمین دوره المپیاد ورزشی و فرهنگی دانش‌آموزی با رقابت 6 هزار دانش‌آموز در 22 رشته مختلف در شهرستان از جمله برنامه‌های اداره آموزش و پرورش برای ارتقای روحیه نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول