اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 200 مدیر مدرسه صورت گرفت

برگزاری گرامیداشت سالروز شوراهای آموزش و پرورش در دهدشت

خبرگزاری فارس: با حضور بیش از 200 مدیر مدرسه سالروز شوراهای آموزش و پرورش در دهدشت گرامی داشته شد.

برگزاری گرامیداشت سالروز شوراهای آموزش و پرورش در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه عصر امروز همایش گرامیداشت سالروز تأسیس شورای آموزش و پرورش با حضور بیش از 200 نفر از مدیران مدارس، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و اعضای شورای آموزش و پرورش و کارکنان اداری دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: فلسفه حاکمیت نظام بر تربیت دینی استوار است و ستون اصلی این تربیت آموزش و پرورش بوده که جایگاهی عظیم در جامعه دارد.

حسینی با اشاره به ارزش و اهمیت علم و علم آموزی بر همکاری تمام ادارات و نهادهای دولتی شهرستان در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش تأکید کرد.

در ادامه این مراسم فریدون فاطمی‌زاده با اشاره به برنامه‌هایی که آموزش و پرورش دهدشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در نظر گرفته، تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در این هفته تدارک دیده شده تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت مشارکت همگانی در امر آموزش و پرورش را امری ملزم دانست و افزود: همکاری و مشارکت تمامی ادارات و نهادها به خصوص خیرین با آموزش و پرورش باید در جامعه نهادینه شود.

فاطمی‌زاده تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش را یکی از اهداف اصلی تشکیل شوراهای آموزش و پرورش عنوان کرد و بیان داشت: بهره‌گیری از تمام منابع و امکانات جهت تأسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزش و پرورش و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش از اهداف دیگر تشکیل شوراهای آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت ابراز داشت: اعضای شورای آموزش و پرورش دهدشت 14 نفر بوده که در 4 گروه تخصصی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/82008/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول